Gå til innhold

streetmeet i østfold?

Ranger emnet


joppa

Anbefalte innlegg

  • Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da responsen ikke har vært av det store, og av det lille som har vært av respons, som for det meste har vært negativt og off-topic.

 

Så kommer jeg ikke til å gi noe forsøk på å være med på å arrangere et Streetmeet til helga.

Annen grunn, er at jeg har observert at det kommer til å bli samtlige treff andre steder i landet til helga, og at folk mest sannsynelig tar turen ditatt.

 

Så vi får prøve igjen etter Gatebil @ Rudskogen :D

-Nissan 200SX S14A '99

http://www.eplejus.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trur jeg faen ikke noe på at dere har

 

altså et streetmeet er jo egentlig ikke noe noen arangerer,bare en dato og klokkeslett. det er jo opp til de som kommer dit hva de gjør ut av det :) så det jeg mente var, kall det hva du vil bare det er masse biler og folk der ;)

 

nok OT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skjønner ikke hvorfor det skal være så avhengig av østfoldgatebil klubb, er en del som ikke er medlem hos dem og vi som ikke er det vi driter jo i når dere har treff vi

Dæven!! hva faan feiler det deg a??

Vi bare kommer med ett forslag, litt greit å kanskje få med seg mest mulig folk på ett treff da, det som er meninga vel??

Fy faan for ett negativt menneske!!

~Cecilie~

* Nissan 200sx s13

* Mitsubishi Colt *solgt*

Team-Sact

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skjønner ikke hvorfor det skal være så avhengig av østfoldgatebil klubb, er en del som ikke er medlem hos dem og vi som ikke er det vi driter jo i når dere har treff vi

 

herregud, hva feiler det deg? som Coltbitch sa så er vel meninga med et treff at så mange som mulig kan komme.

men du synes vel et treff med maks 9 biler ala ford treffet forrige gang er bra nok.

er jo nesten barnehage takter dette her.. bli voksen a...

var jo bare et lite forslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det cross-box mente var vel det at østfold gatebilklubb (som jeg aldri har sett noe til selvom jeg bor i sarpsborg) ikke har enerett til å bestemme når treff skal være her omkring. Jeg sier ikke at det ble sagt men at det kunne tolkes slik, det gjorde jeg også.

 

sånne komentarer som "bli voksen a, faen er feil med deg a" osv er høyst unødvendig og barnslig ;)

 

så la oss bare drite i noe treff, å sitte hjemme å se på tv å drekke, hørtes fornuftig ut hmmmmmmmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal ikke bortforklare noe, det jeg mente er at vist vi i østfold klarer og få til et treff der kansje 60 biler kommer så er jo det bra, men vist 20 av de bilene er fra gatebilklubben ikke kan komme fordi dem har et eget treff så kan det være det samma, men dog ja Coltbitch jeg er enig i det at det bør komme flest mulig fra østfold da kansje blir det morro, og linn jeg syntes ikke det er så bra jeg, men det jeg mener er at vi skal ikke være avhengig av at det passer for gatebilklubben vist det viser seg at det kan komme fler vist vi setter en dato som tilfeldigvis dere har bestem at dere skal ha treff på

 

dere for ta det som en bortforklaring eller what ever jeg mener bare at vist to treff kræsjer så får vi forene det med et treff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, å nå trur jeg vi slutter diskusjonen.

 

bare en siste ting, er det noe treff på østlandet i helga?

DB TREFF PÅ SVINESUND. Rapporter om at Hafsengen drar med seg cossien sin dit..Jeg drar snart..Så får jeg endelig testet hvor bra anlegget spiller.

TV Boden som arrangerer treffet.:iconsm

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

 

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår