hondachris Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 tror ikke det ble noe idag gett.. hehe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_ascona a_ Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 tror ikke det ble noe idag gett.. hehe... tenkte på db treffet på Svinesund se. har gitt opp streetmeet greiene nå, er ikke håp. hehe Siter Nissan 200sx s14,5 drift spec opel ascona a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Er jo ikke rart det ikke blir noe treff når folk ikke tar tak i det, er jo ikke akkurat få av oss i området som bare kødder rundt.... sist jeg hadde treff på borg kom det 60-70 biler, så å samle feks 30-40 burde iallefall ikke være noe problem... Bare lag en tråd med sted og dato det, så får de som kommer,komme... Mvh Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cross-box Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 skal vi si 12 august kl 18 da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 skal vi si 12 august kl 18 da? Ja, ta det på bursdagen min :D kommer jeg! Hafsengen var ikke på db draggen igår..kun gatebil taxien.. Og en helvettes van med 24 stk kicker bassere...helvette som håret blafra når jeg dyttet hode inn.fatality Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cross-box Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 beklager vist noen i østfold gatebil klubb føler seg støtt av innlegge mitt, var ikke det som var plan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hondachris Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 12.august er perfekt vett! Hvor da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cross-box Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 vi kan ta det der det passer for folk flest vel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg