s2kongen Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Hadde innbrudd i min Blå Audi RS2 vare som stod parkert i vingromsveien på vignes(300m sør for bjørns kro mot vingrom) i natt,ønsker tips om noen har sett noen/noe mistenkelig i det aktuelle området etter kl 3 i natt. Tips som fører til at JEG får tak i riktig person belønnes med 10000kr kontant i hånda! Send meg PM hvis du har noe som kan være av betydning.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjellings Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Mye ødelagt? Kan virke som om de fikk med seg en del av verdi i og med at du setter en så grei dusør. Kan kanskje være lurt å skrive hva som har blitt stjælt, sånn att folk kan være litt obs dersom de blir tilbudt noe stasj. Blir forbanna når jeg leser om sånne ting som dette. Irriterer meg også over folk som kjøper ting de vet/burde vite er tyvgods. Det oppmuntrer jo bare disse jævlene som ikke klarer å respektere andres eiendom... Uansett så håper jeg du får tak i de. De fortjener pryl!!! Siter 1998 Audi A6 2,4 V6 Avant 1996 Audi A4 1,8 Avant (Solgt) 1991 Opel Calibra (Solgt) ------------------------ 1970 Mustang Mach 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s2kongen Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 nei har faktisk bare ødelagt låsesylinderen. Så store verdier var det ikke men 10000 er det verdt når jeg slår inn samtlige tenner på jævelen når jeg får tak på han!!!!!!!!!!! og det er faen meg bare begynnelsen!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 leit og høre, har sett bilen din relativt ofte i lillehammer mener jeg og huske. Jeg skal holde øyne og ører oppe, og rapportere dersom jeg hører n.oe Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 huff... lillehammer begynner og bli en farlig by :( Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Norge generellt begynner å bli ett ekkelt paranoid sted å bo... Føler ikke bilen er trygg noe sted lengre :( Håper du finner synderen S2kongen! Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 ingen steder i norge er trygge lenger... kjørte gjennom åmot igår natt, kommer det en stol ganske lavt flygende inn mot meg... Jeg rakk ikke å tenke på hvorfor den stolen kunne fly engang før den mellomlanda på bilen min og knuste ett speil og deretter havarerte på veien... Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroz Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Sånt er jævlig surt når det skjer, og skjønner du vil knuse knær og ommøblere trynet på den/de som har gjort dette. Men hvor lurt det er er en annen sak... Politiet gidder som regel ikke sette inn resurser på sånt som dette, men det lønner seg for det å ta en telefon til de først ;) Siter Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Selvjustis er det eneste som fungerer virker det som, de har dagene fylt opp med kontroller og alkoholens ødeleggelser. Får en god følelse etter også vil jeg tro. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s2kongen Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Sånt er jævlig surt når det skjer, og skjønner du vil knuse knær og ommøblere trynet på den/de som har gjort dette. Men hvor lurt det er er en annen sak... Politiet gidder som regel ikke sette inn resurser på sånt som dette, men det lønner seg for det å ta en telefon til de først ;) måtte anmelde det pga at passet mitt ble stjålet,men jeg kan love deg at jeg skal spare politiets ressurser hvis jeg får vite hvem det var som gjorde det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s2kongen Skrevet Juni 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 fått tips som tyder på at det skjedde i tidsrommet 0300-0400 om natta,så hvis noen har sett en tvilsom figur som smilte blidt med "nye" solbriller så gi meg et hint! Husk: uansett hvor lite du tror ditt tips betyr så kan det kanskje være verdt 10 laken! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 Kan jo ha vært en Polakk ell noe da. Var det ikke noen Polakker som dreiv å rana noen hus i Lhmr i fjol sommer? Sikkert noen "bander" som er på innsamlig av bildeler å slikt :P Siter 98 Audi a6 1,8tq 92 Vw Passat 1.9tdk 82 MB Gelenderwagen 300Td X 85 Audi 100cs quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 sikkert sigøyner jævel.. så noen kjørte gjennom øyer i går.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg