Stringmon Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Heihei! Skal montere nytt frontsett i min Mazda 323 85'mod. nå, men har ikke så mye av værken penger eller peiling så lurte på om noen kunne ambefale meg et billig men bra frontsett, tenkte maks 500kr :tannløs Har sett litt på dynaBel 5" komponentsettet da jeg kan plassere diskanten på dashen i stedet for og ha den langt nede på døra, har hørt at dette skal være bedre...? Men er jo en del delte meninger om lydkvaliteten på dynabel frontsettene. Så lurte på om det fantes noe i ca samme prisklasse som spiller bedre? Har også sett på Proson og noen av de rimelige JVC høytalerene fra komplett.no og Sony xs av noe slag som også er veldig billige. Men som sagt, jeg skjønner lite av bilstereoverdenen så aner ikke hva som gir grei nok lyd osv. Kan noen hjelpe? Har en MA-audio 800w forsterker, en sony cd-spiller med 4x40w integrert forsterker og 2x LighningAudio F&F 6x9"-ere på 225w fra før.(tror jeg setter 6x9"erne i hatthylla) Må forresten ikke være større enn 5,25" elementer pga. plassmangel i 323'n ;) Ps. Hører kun Rock og metal (på høyt volum) ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stringmon Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 *bump helpme Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Erik Johannesse Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 dynabel.no Personlig storfornøyd med komp.settet fra de. Har 6"komp. settet som er koblet på en 4x125w sony steam forsterker. Spiller veldig godt. Kan virkelig anbefales Siter 95` VW vento 95` Audi S2 avant 97` MB C200 Tidligere biler:92`Toyota Corolla, 98` Audi A6 1.8TQ limo, 94` Audi 80 1.9TDI avant, 89` VW Polo 1.3FOX CC - 98` Audi A6 1.8TQ limo - 89` Audi 90 quattro 2.3 10v - 87` VW Passat GT5 Syncro stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stringmon Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Takk for svar! :) Hvis ingen har noen bedre ambefalinger slår jeg til og bestiller dette settet i løpet av uka! ;) http://www.mamut.com/dynabel/subdet371.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stringmon Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 dynabel.no Personlig storfornøyd med komp.settet fra de. Har 6"komp. settet som er koblet på en 4x125w sony steam forsterker. Spiller veldig godt. Kan virkelig anbefales Vet du forresten sånn ca innbygginsdybda på dem? Og de er vel på 4ohm?:tannløs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg