Gå til innhold

Det ble Audi på meg igjen

Ranger emnet

stigare

Anbefalte innlegg

Idag har jeg vært i Åndalsnes og hentet meg ny bil.

Jeg endte opp med å kjøpe en `99 modell Audi TT.

Dessverre ikke Quattro men det har jeg heller aldri hatt så det skal jeg fortsatt klare meg fint foruten. :)

Det første som skal skje med bilen nå er skifting av bremser og hjullager siden dette synger på aller siste vers.

Så blir det innkjøp av felger.

(siden det som sitter på bilen nå er 17" vinterfelger)

Det sitter nytt KW justerbart senkesett på den så senkesett slipper jeg å tenke på. Kan justeres en god del lavere enn slik den er idag. :D

Her er noen dårlige bilder av bilen som er tatt nå rett etter at jeg kom hjem fra en 5 timer lang kjøretur i min "nye" TT :D.

Forhåpentligvis kommer det mer og bedre bilder da jeg har fått på noen andre "sko" på bilen. :) :popcorn

ttfront.jpg

ttside3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

gratulerer, digg bil! hvilkne felger du har tenkt \ kjøpt deg da?

Takk for det :)

Bilen er en drøm å kjøre. Bare jeg får skiftet bremser og hjullager blir det nok rene himmelen :p

Litt usikkert enda hva slags felger jeg skal ha. Jeg har sett meg ut noen men man får se om dem har dem inne. Ringer imorra.

Men det blir enten 19" eller 20".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepps ble Audi igjen :D

På en eller annen måte føler jeg ikke at jeg kjører Audi når jeg har TT. hehe.

Noget spesielt. Morsom bil. Gleder meg til å lære å kjenne den bedre.

morsom bil ja...kompis hadde 225hk utgaven... gikk unna det samtidig som det var utrolig morsom bil å kjøre...

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morsom bil ja...kompis hadde 225hk utgaven... gikk unna det samtidig som det var utrolig morsom bil å kjøre...

Dette er vel den enkleste motoren av TT så vidt jeg vet?

fwd og 180hk. Ikke noe chip slik den er idag. Men skiftet luftfilter og visstnok sitter det en "Dahlback sport dump" i den nå i følge forrige eier.

Blir nok Chip etterhvert.

Mye hk får jeg ut av et chip i denne da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper denne blir like strøken som den grønne a4 du hadde da....

Sett gamle civicen din på br.dal noen ganger i det siste....

Bare vent. Har ikke startet på denne enda :D

Jepp civic`en går vel der nå. Høy og stygg for øyeblikket men blir nok lavere igjen om ikke lenge.

Grattis med ny bil. Har hatt min i noen måneder nå og angrer ikke ennå.

om man ser bort fra deleprisene til Møller da :)

Takk for det.

Nei jeg gleder meg bare mer og mer til å begynne på dette prosjektet. Bestilte hjullager idag og med min vanlige flaks så hadde dem det ikke noe sted i norge så måtte bestilles fra tyskland. :( Så tar fort over 1 uke nå før bilen er i helt tipp topp stand. Men dette blir nok bra til slutt.

Gleder meg bare til å få på litt større sko på den.

Men slik det ser ut så trengs det nok spacere for å få det til med noe særlig bredere dekk enn 225.

Lenke til kommentar
Del på andre sider