Janp87 Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Jeg skal sette en golf3 org bakfanger på min mazda 323, og jeg har kommet et lite stykke nå, men jeg lurer på hva jeg skal gjøre nå. Den er for brei, skal jeg bare dele den i 2, feste hver av delene for seg eller er det bedre å sette i sammen før jeg fester de på bilen? Siter http://www.bilforumet.no/prosjektforum/194922-janp87-chrysler-neon-amerikansk-plastrakett.html#post2173508 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Jeg hadde nå sjekket om det passet ja. Så ja takk begge deler. Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 det vil nok bli penere om du satt de sammen før du satt de på da :P Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg