eravne Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Nydelig gjennomført bil. 1000 poeng til herren i elektirsk orange! :) Siter ---------------------------- BMW 93' 525i diamantsort [x]Bmw 318i Brilliantrot. [x] 92' vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josteinsmira Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Den var jo veeeeldig strøken da :) Siter §Raanecrewet§ §CrazyATV§ Derbi DFW 49ccm (ATV) Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 cheers Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokatommy Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 dyr lakk? Fin bil!!! Siter http://www.200sx-ogn.org/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Strøken ja! Flere bilder av stereo og bil? Er det den ekte Alpine F1 du har? til 100 000kr? eller koster den det ferdig montert bare?hvis den koster 100 000kr så må den spille noe helt sinnsykt pent og høyt? Har alpine sjøl, og det spiller vel renere og klarere enn de fleste andre merkene, og ikke minst høyt! Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 dyr lakk?Fin bil!!! tja,det er jo tre-sjikts lakk da,så det går jo dobbelt så mye farge...tror vi brukte 11 liter farge på min,lakk har vel ca en utsalgs pris på 1000kr pr liter,så da kan du regne selv. da kom klarlakk,grunning,fyller++++ i tilegg... Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Strøken ja! Flere bilder av stereo og bil? Er det den ekte Alpine F1 du har? til 100 000kr? eller koster den det ferdig montert bare?hvis den koster 100 000kr så må den spille noe helt sinnsykt pent og høyt? Har alpine sjøl, og det spiller vel renere og klarere enn de fleste andre merkene, og ikke minst høyt! det er ekte alpine f1 ja,men det er den siste generasjon f1,så den er litt billigere enn den første,denne koster "bare" 55000kr....veil utsalg ja vel og merke.... Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 ahhhhh.. SHIT så nice bil..!!! en av de feteste cosworthene ever! :D:D Siter 1988 - Bmw 325ix touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Fyyyyyy flate så heftig! Men burde ikke dash'en og dørsidene vært svarte også...? Likte bagasjerommet... :) Pent arbeid! :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avz Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 -Målløs med gåsehud, nydelig Sierra! Siter -Ikke mye snøring på lite, men litt snøring på mye! ;) Nåværende bruksbil: 1992 Ford Sierra 4x4 stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Fyyyyyy flate så heftig! Men burde ikke dash'en og dørsidene vært svarte også...? Likte bagasjerommet... :) Pent arbeid! :) ja ikke sant kennteh? hehe.....dørsidene og dashbordet blir vel svart når du får tid.... Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Racing Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 fint og bra gjennomført bil, nydelig farge :) Siter Lundberg Performance 88 Volvo 740(Weber) 85 Volvo 740 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 men, hadde jeg vært deg, så hadde jeg kosta på meg et datasprut og kasta den jenspeed chip'n. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_buzz_ Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 jævli feit bil! utrolig gjennomført både utvendig og innvendig! men kna noen forklare meg hva den cola-boxen gjør?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hovin Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Er vel bare klint på utenpå coilen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg