ccb Skrevet Juli 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2003 Se her: http://www.amotor.no/forum/forumdisplay.php?s=&daysprune=&forumid=27 Det er skrevet av meg, men jeg gidder ikke skrive det to ganger. Bli med på dette! Jeg tar bilder og ordner gallerier! Siter www.ludrio.no --------------------->> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kinx Skrevet Juli 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2003 Originally posted by ccb Se her: http://www.amotor.no/forum/forumdisplay.php?s=&daysprune=&forumid=27 Det er skrevet av meg, men jeg gidder ikke skrive det to ganger. Bli med på dette! Jeg tar bilder og ordner gallerier! Skal ikke finne en LITT mindre parkeringsplass da? er ikke plass til mange biler der, dessuten er det stor sjanse for at folk har parkert der, og vil ut. Parkeringsplassen ved Odd Stadion er jo mye større, Hydro Herøya i Porsgrunn er mye større, osv. osv. Dessuten nytter det ikke arrangere streetmeet i Skien, ingen fra andre plasser som gidder å komme, og i Skien er det ikke akkurat overflod av kule biler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOBO Skrevet Juli 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2003 er det så langt å kjøre til Larvik da :rolleyes: for den parkeringsplassen på nordbyen er vel kanskje litt større en den på kroa som er max plass til 10 stk hehe Siter 2007 Renault Traffic *Arbeidsbil* 2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil* 1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil* 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1986 Mazda 323 *vinterbil* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Juli 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2003 Tar meg gjerne en tur til Skien jeg! Fin by er det også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Juli 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2003 Er stadig i Skien og Porsgrunn i helgene. Så det er vel ikke umulig at jeg dukker opp :) Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ccb Skrevet Juli 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2003 Jo, vi kan vel si parkeringsplassen på Hercules da. Den er veldig stor. Er det greit? Siter www.ludrio.no --------------------->> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kinx Skrevet Juli 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2003 Originally posted by ccb Jo, vi kan vel si parkeringsplassen på Hercules da. Den er veldig stor. Er det greit? Bedre enn Kroa hvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ccb Skrevet Juli 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2003 Da sier vi det. Parkeringsplassen på Hercules. Siter www.ludrio.no --------------------->> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Juli 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2003 Jeg skal prøve og komme :) Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Juli 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2003 Hmm, Fredag hadde forsåvidt passet bedre for meg. Da kunne en møtt opp på kvelden, og tatt en tur ut på byen lørdag, isteden for å komme fyllesyk og jævlig søndagen. Yes/no? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Juli 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2003 Nja, vi kan vel si det da :D Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ccb Skrevet Juli 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2003 Jada....Det går greit. Fredag it is. Samme klokkeslett. Siter www.ludrio.no --------------------->> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ccb Skrevet Juli 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2003 Jeg tror at vi trenger et skjema jeg...skal lage noe snart....vær tolmodig. Men de som vet at de vil, send mail med navn og bil tl carl@amotor.no Siter www.ludrio.no --------------------->> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kinx Skrevet Juli 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2003 Originally posted by ccb Jeg tror at vi trenger et skjema jeg...skal lage noe snart....vær tolmodig. Men de som vet at de vil, send mail med navn og bil tl carl@amotor.no Hva skal vitsen med det være? De som vil møter vel bare opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Juli 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2003 Ja, enkelt og greit, akkuratt som på f.eks. Amcar treff, vi trenger da ikke noen skjema o.l! Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg