Solefald Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Denne tråden er ikkje meint som skitslenging, men som informasjon til dokke som kanskje skal kjøpe en bil av dette firmaet. Kjøpte bil av dei den 29 desember 2005. bilen var på reperasjon den 9 januar, og fant grove feil på bilens understell, + bensinmåler rauk samme dagen. Auto-Shop godkjente reperasjon, og fikk pris over tlf. verkstedet skulle sende regning til auto-shop. litt over 1 mnd seinare fekk eg regning i posten på over 10.000. verkstedet hadde ikkje klart å få tak i auto-shop. bortsett fra en gang, da auto-shop sa at verkstedet skulle sende regning til meg, og eg fikk igjen av dei. eg sendte brev i posten, med regning til auto-shop. fekk aldri svar, og ingen penger. sendte fax, med purring og regning. dei ringte 5 min ettepå, dei lo av meg, hånte meg, og sa dei aldri hadde godkjent reperasjon. etc, og at dei aldri hadde fått mulighet til å reperare bilen sjølv. da eg bur GANSKE mange mil derfra, og frakta med bil fra meg til dei er endel 1000 lapper. ifølge verkstedet, forbrukerombudet, advoktat og kjøpslov, så har eg FULL reklamasjonsrett på det som var i dårlig stand på bilen. da ingenting av feila var nevnt i status rapport fra NAF. VELDIG useriøst firma. Hold dere unna. Siter Volvo 850 T5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-Cell Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 nå skulle du vært NAF medlem.. vis du da ikke er deT? for hadde du vært det da bilkjøptet skjedde hadde du kunnet gå til sak mot dem og kreve inn beløpet.. :) Naf har flotte fordeler med Gratis advokat i slike saker.. m'm Siter Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn OPC Driver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Trenger ikke gratis advokat i slike saker. Saksomkostningene faktureres firmaet da de er skyldige i overtredelsen ;) (Ja du må jo forskuttere selvsagt) Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg