Yndis Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Er det mulig å gjøre sånn at du klikker på nicket ditt oppe til høyre for å gå inn på din egen profil? Det hadde gjort ting mye enklere for å sjekke postene sine og slekt =] Siter Min 86' 944NA Targa Type 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
langgard Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 quick links, my profile Siter 92 VW Golf GTI 16vTurbo 86 VW Jetta CL 75 VW Boble 1600 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Eller Hurtiglenker på norsk :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Humm.. man lærer noe nytt hver dag. Har ikke sett Quick Links engang før det kom opp her. Bruker bare http://www.bilforumet.net/usercp.php for å få opp profilen og/eller tråder jeg abonnerer på. :thumb PS! User CP er øverst til venstre i menyen. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Kan også bytte til norsk språk nederst på siden her Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yndis Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 hm, fett.. thx :D Humm.. man lærer noe nytt hver dag. Har ikke sett Quick Links engang før det kom opp her. Bruker bare http://www.bilforumet.net/usercp.php for å få opp profilen og/eller tråder jeg abonnerer på. Hva er å "abonnere" på tråder? hvordan mekker jeg det? =] Siter Min 86' 944NA Targa Type 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Abbonere på tråder vil si at du får mail med beskjed om at noen har skrevet svar på en tråd du har skrevet i. Dette fikser du lett ved å gå til din profil :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg