Gå til innhold

noen her som har erfaringer med lanzar?

Ranger emnet

thugsta

Anbefalte innlegg

En kamerat av meg skal kjøpe seg en ny sub nå, og fant frem denne snertene 12" fra lanzar http://www.lanzar.com/manuals/OPTI1232D.pdf. spesifikasjonene ser jo greie ut, men begynner jo og lure litt når den koster 1850,-

er det noen her som har noen erfaringer med denna? ser jo ut til å være greit med watt på den, vil den kunne spille like bra som en rockford fosgate power stage 2?

MVH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kamerat av meg skal kjøpe seg en ny sub nå, og fant frem denne snertene 12" fra lanzar http://www.lanzar.com/manuals/OPTI1232D.pdf. spesifikasjonene ser jo greie ut, men begynner jo og lure litt når den koster 1850,-

er det noen her som har noen erfaringer med denna? ser jo ut til å være greit med watt på den, vil den kunne spille like bra som en rockford fosgate power stage 2?

MVH

Nå er vel ikke Watt en målestokk som er noe man skal basere et slikt valg på, synes jeg. Den "har" heller ikke Watt.

Videre så ser vel det ut som et helt kurrant element det der så hvorfor ikke :)

Mvh Tony

Mvh Tony

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den spilleri kke like bra som RF t1 eller t2! Men til penga er den rimelig bra! Nå vet ikke jeg hvor du skal bestille ifra, men Megabillig har noen Soundstream elementer på tilbud nå. Anbefales :). Men du må ha kraftig forsterker på de da..

EDIT: RF oppgir veldig strenge verdier på sin Power serie, oftest takler de 2x hva RF selv oppgir. Bare se på f.eks forsterker siden. T4004 blir solgt som en 4x25watter, men den er vel nærmere 100 pr kanal :). 80ampers sikring gir også en pekepin..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[

Den "har" heller ikke Watt.

hehe utrykkte meg vist litt feil der:)

Megabillig har noen Soundstream elementer på tilbud nå

ja har evig lyst til å kjøpe en sånn, men det står dual 1ohm der, og forsterkeren min er brokoblet til 1050watt rms i 4ohm, og det er vel ikke mulig og få en sånn sub til å spille i 4ohm? vet ikke om forsterkeren min er så stabil i 2 ohm brokoblet, er en RF 1051s

Lenke til kommentar
Del på andre sider