rogue Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Jeg fikk kjøpt lakk med riktig farge, og 1k rustgrunning.. Sprøyta på og resultatet ble som forventet, en nyanse forskjell, Men er det noe man kan gjøre med det? Hadde tenkt å lakkere forskjermene og fangern, men jeg begynner å tvile om det blir noe pent :shake Et bilde av lakken, her. Siter Mitt Golf Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToyotaStarlet Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Jeg fikk kjøpt lakk med riktig farge, og 1k rustgrunning..Sprøyta på og resultatet ble som forventet, en nyanse forskjell, Men er det noe man kan gjøre med det? Hadde tenkt å lakkere forskjermene og fangern, men jeg begynner å tvile om det blir noe pent :shake Et bilde av lakken, her. Tror det skal gå ann å få mindre farge forskjell, hvis du rubber ca. en uke etter lakkeringa, ikke helt sikker og ikke stol blindt på meg :P , men tror det funker.. Og personlig hadde jeg ikke lakket med spray boks....., har prøvd selv og det blir ikke så fult så pent... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg