Ascona Skrevet Juli 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2003 Selv vil jeg definere hele greia som kaos, ihvertfall det lille jeg fikk sett.. Kom opp dit på fredagskvelden, med campingvogn, og til tross for god plass der inne (plassen helt nede ved veien) ville de ikke slippe oss inn, mente det var for glatt på gresset der.. Ihvertfall dro vi til Strömstad, campet der, og dro oppover igjen for å gjøre et nytt forsøk på lørdag, som vi også ga opp.. Så ble det bare å sette nesa hjemover. Rudskogen er ganske enkelt ikke dimensjonert for såpass mye folk, vålerbanen er MYE bedre.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Juli 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2003 FETT og meget vellykket treff!!!! Var der hele helga, koste meg hvert eneste sekund! MANGE biler som gikk fælt, og voldsomt mye brei og fet kjøring! Mye liv til langt ut på natt, rai rai =) Arrangørene var noen ånklie surrehuer, men hvis man er litt bestemt, går det meste seg til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juli 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2003 Originally posted by Essex FETT og meget vellykket treff!!!! Var der hele helga, koste meg hvert eneste sekund! MANGE biler som gikk fælt, og voldsomt mye brei og fet kjøring! Mye liv til langt ut på natt, rai rai =) Arrangørene var noen ånklie surrehuer, men hvis man er litt bestemt, går det meste seg til! Hvor lenge ble dere stående i køen a? ;) Når dere hadde stått en halvtime ellerno så gikk jeg opp på plassen og tok en siste titt, før jeg gikk mot bilen. Da hadde dere kommet 300m lenger :D Når jeg etter 15min kom til bilen (på glattkjøringsbanen) så tok jeg meg en halvtimes vilepause før jeg hang meg på køen ut. Køen gikk sakte men sikkert, og kom til slutt ut på veien og der var det fritt frem. Kom så til rakkestad, stoppa på bensinstasjonen, dro hjemover 5min senere... SÅ kom dere kjørende inn på stasjonen :D Neste år skal jeg vurdere å låne en moped. Er jo såååå mye lettere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calib'R Skrevet Juli 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2003 Originally posted by arildh - Skyline eierene må være pyser. 3 stk. på treffet og alle sto permanent parkert på gocartbanen. permanent parkert? Siter BRENN !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Juli 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2003 Vell jeg får begynne med et stort å langt:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: . Fy faen for dårlig oplegg av arangørene. vi kom i 21 tia på fredagen etter å handla i sverige. neida campen var full,ikke snakk om vi fikk lov å komme inn der.jaja tenkte vi,var no "snakk" om å åpne nytt jorde til camp. så vi venta,i mens tro du faen ikke de slapp inn andre som kunne ta seg in på campen?? men vi fikk ikke lov,dritt oplegg,da vi til slutt i 01 tia fikk lov å slå opp telta våre..,kunne de ikke bare hatt plassen til camping for så at folk måtte kjøre ut bilen og parkere den et anet sted,da ville det vaffal blitt plass til flere camping gjester der. Å så mye kø,at de ikke tenker på slikt iriterer meg,de vet over 10 000 kommer,men parkering dritet de så å si i. hvorfor ikke leie et svært jorde av en bonde eller no? SÅ .Kjøringa var jo konge å se på da,mye morro ut på der. likte best da s1 kom i breiiiiiiisladd:D mye folk,mye teens, maange idioter og fulle folk.men alt i alt tåli greit,hadde bare arangørene gjort en bedre jobb i planlegging osv så kunne det blitt bra. hjalp heller ikke at portene åpnet kl8 folk var klare for å inn TIDLIG. håper de lærer til neste år.,men da skal ikke jeg dit,for mye kø/folk.tar heller turen til våler banen mye bedre alternativ for min del som kommer utenbys fra. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ODD Skrevet Juli 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2003 Etter å blitt påkjørt av ei 80år gammal dame og måttet bytta til leigebil på veg til treff, Var kansje tolmodigheiten min litt strekt da eg kom, men... Må sei Gatebil var årets største skuffelse. Her er min opplevelse av gatebil: http://www.be-4-you.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=3199 Her er min tur til gatebil: http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&postid=144576 Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VEPSEN Skrevet Juli 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2003 Er helt enig med ODD, gatebil er blitt håpløst på rudskogen. Anlegget takler ikke over 20000 mennesker som det vistnok var på lørdag, hvertfall ikke når gatebil folka er så ræva til å planlegge som de er! At kun en(1) person står å seger biletter i porten sier det meste.... Det lukter også kjennskap og vennskap lang vei når noen kommer inn med bil mens andre nettopp har blitt nekta. Kjøringa på banen var bra, men jeg blir heller hjemme neste år enn å parkere på ett jorde to kilometer før grus veien inn til banen! Siter 244 Turbon lever igjen!! (med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...) 04 Nissan navara 87 bmw 320i 73 amc hornet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Juli 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2003 Jeg dro hjemmefra (Asker) ca i 12-13 tiden, på fredag, havnet litt i kø gjennom Sarpsborg, men det var det.. Da vi kom til banen fikk vi beskjed om at alt var heeeeeelt fullt, så tok jeg frem Club-Honda medlemskortet mitt, og et A4 ark som det sto Club-Honda på, og la det i front ruta. Så spurte jeg vakta en gang til.. Så sa han: "Masse plasser igjen, bare kjør på dere..." Heldigvis hadde vi i Club-Honda ordnet oss med 55 plasser nede på Go-cart banen. Vi hadde ganske bra oppmøte.. Hvordan var det med de andre klubbene? På lørdagen var det bare massssssse folk, og jeg fikk sett lite kjøring, men jeg fikk sitti på utpå banen, med en Civic VTi!! Dæven så morro, men han som kjørte sa at Våler er en myye bedre bane.. Rudskogen spiser dekk som faen. Hvilket vi også fikk merke da vi kom inn i depoet.. Vi hadde punga.. I dag (Søndag) skulle gutta opp å snakke med Peugeot folka og ordne noen slicks!!! Vet ikke hvordan det gikk med dem på banen i dag! Noen som har bilder, film, osv legg det ut!!! Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drift Addict Skrevet Juli 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2003 Sliten, solbrent, ør i hodet.. Men dog lykkelig! Og det forbauser meg faktisk litt at det var såpass mange damer blandt de oppmøtte.. Er ikke rart nakken er stiv, har vanskelig for å huske sist jeg snudde meg så mye.. Utelivet var også meget bra! Synes hele treffet var bra, men anlegget og banen burde vært bygget ut. Kapasiteten var rett og slett sprengt. Men at et så lite land som Norge huser så mange værsting biler, det er litt spesielt. Nå tror jeg puta driver å roper på meg, får vel gå og kose'n litt.... :) PS: Badetemperaturen var helt ok lol Siter Jostein Lillebø aka Drift Addict Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleC Skrevet Juli 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2003 Synes treffet var fett jeg. Men århundrets skuffelse var jo at jeg hadde avtale med qvarnis om å sitte på, men NEI. blond dame med store pupper og en ødelagt tremostat ødla min lille drømm. Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Juli 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2003 Originally posted by Anabole_Poloider Sliten, solbrent, ør i hodet.. Men dog lykkelig! PS: Badetemperaturen var helt ok lol HELT enig... badetemp var helt ok lol lol Jeg kan desverre ikke bli solbrent, men føler med deg min gode mann! :D Hvordan toppe dette til neste år? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
renjål Skrevet Juli 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2003 den siste skyline'n er fra finland.. synd at de ikke slapp den inn.. Originally posted by famir Også var det 3(!!) Skyline'r å se! Den røde til TopStyling, sølvgråe til Japan Sportsbil Import og en til som stod i køen når omtrent alle dro hjem. Den hadde ikke norske skilter i allefall... Noen som har hørt noe om den? Å jo... Dessuten var det en haug med Supraer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Juli 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2003 Originally posted by MrHappy Hvordan toppe dette til neste år? ;) Qvarnis sa det var det klart heftigste treffet han hadde opplevd! For min del var nok Wörthersee i Østerrike ifjor strået vassere, med 7.500 VW/Audi og 55.000 mennesker i snitt hver dag i en uke! Og ja, køene var lengre der!!!! Men jeg, og neppe noen andre av de som var på banen hele helga, har aldri drømt om å kunne oppleve en så vill bilhappening i Norge. Bare så jævlig synd det ble så sprengt kapasitet, så hvor går man etter dette? Kan bare si som Blodstrupmoen: -Time will show! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Juli 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2003 Dette treffet var KNALL!!! :D kom på fredag. og stelte meg opp nede på gokart banen. grilla og var sosial på ferdags kveld/natt. stod opp og meldte meg på som nr.2 til banekjøringa på lørdagen. Kjørte og kjørte og kjørte og kjørte og kjørte og kjørte og kjørte og kjørte osv rundt på den banen i min hvite 200sx s14 helt til det ikke var mere bremse klosser igjen. da hadde jeg kjørt totalt 9mil på bane ! lol Søndagen gikk med til å være sliten. som nå. :P alt i alt for min del en kjempe helg. ikke noe problemer når jeg kom. ikke noe problemer når jeg dro. ingen kø osv ! (alt handler om timing ;)) Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vilhelm Skrevet Juli 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2003 OZZY... RING meg... faen det var KONGE... mye bedre enn Våler (syntes jeg) men det var masse kø og kaos.. :) Vilhelm Siter Volvo 244 TIC (B21ET) Mods: BOV (TurboXS Type H) K&N Filter Turbotrykksmåler (Tall) Økt turbotrykk (MASSE) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg