Gå til innhold

Hvordan var Ruudskogen i dag?

Ranger emnet

ozzy

Anbefalte innlegg

Kristian30:

jag var NÖJD iaf. Perfekt arrangemang & mkt brudar - bla. en som skulle sova i mitt tält kl. 05 på morgonen.. bara det att hennes tält var på andra sidan campingen ju ! :-)

breisladd tävlingen var hur cool somhelst - men de hade starten

för nära svängen så jag kunde inte få i treans växel in i svängen

tyvärr.

vw speed:

Var ett mycket bra arrangemang, många feta bilar på samma ställe mm å mycket "Breisladd" var det ju åsså. Synd bara att man fick köa 1timme in å 3timmar ut.

ja Gatebil är nog årets höjdpungt synd bara att man måste åka 35 mil för att få uppleva det, TÄNK om man kunde arrangera något liknande i vårat kära SVERIGE för banor finns det ju å bilar me för den delen.......

Gatebil å Ruudskogen har vi "Svenskar"nått att lära oss av, tänk 2-3 dagars folkfest me strip, bankörning, bresladdstävling mm på hemmaplan......

Tack iaf Gatebil å Norge för ett mycket bra Arrangemang

VolvoJeppe:

En dag på racerbanan liknar körskola jämfört med denna träff.

Fast gatebil var kanske lite överdrivet åt andra hållet (totalt kaos), men det var helt klart jävligt skoj!

SaaBPoweR:

Himmla kul gårdag i norge faktiskt! Lite kaos med köer och sånt men men. Sov kvar till idag /söndag/ och gick upp kl 7.30 och då var det fritt fram att åka hem, inga köer! :)

Skoj som fasiken att se alla grymma bilar! /som körde iaf/.. Lite FÖR mycket 2f2f inspirerat i norge annars tycker jag...

GulaGolfen:

detta var ju helt klart den bästa träff ja vart på alla kategorier

BeemerJimpa:

Det var jävligt kul att se breisladdtävlingen men det var å andra sidan jävligt ballt att se den vanliga bankörningen oxå då alla körde ställ på banan (utom vissa med "mindre" effekt).

Qvarnis:

Roligaste bilarrangemanget jag varit på om man bortser från en hel vecka på förarkurs på Nurburgring, men det är ju ungefär så långt bort från denna lekstuga för vuxna som man kan komma men roligt på sitt tyska grundliga sätt.

Gatebil är ett eldorado för folk som gillar att köra bil. Förarkunskapen och bilkontrollen är väldigt hög bland norrmännen, iaf om det gäller att åka på bresladd mest hela tiden. Det går ju inte så fort men det är ju kul som bara den! Potenta bilar har dom oxå i massor, verkligen extrema maskiner i de flesta fall monterade i gamla sleepers som skulle torka av vilken originalvärsting Porsche mfl hur lätt som helst.

Vi hade problem med att ett remhjul på drivaxeln lossnade. En hjälpsam biltrimmare öppnade Nordens enda aukt RUF/Porscheverkstad ca 5 mil från banan på lördagkvällen och två meckar skruvade Porsche fram till söndagmorgon utan att ens ta emot pengar för att ersätta deras bensinpengar "vi tycker det är skoj att svenskarna kommer hit och åker Porsche" var deras svar.... Norrmännen är nog det trevligaste och snällaste folk jag träffat på. All heder åt detta arrangemang. Vi återkommer definitivt nästa år.

Att skriva om festerna, hur man klarar av att köra bil med 1.5 timmes sömn under bältet per natt, bikinishowerna, värsta pinglorna (som ville och fick åka med på banan...), tropisk värme och sol mm mm får jag återkoma till när jag sovit några dagar. Kul som fan var det iaf!!! Tack alla ni i ressällskapet från Zatzy.

Sydbom:

faan va underbar läsning!!!

nästa år ska jag faan med alltså!

John:

Det var väldigt roligt där, åker lätt dit nästa år.

Mkt brudar,bilar och bärs :)

Qvarnis:

Roligare får du inte!!! I Norge gäller mottot "frihet under ansvar" och sen är det väl ungefär som så att man inte ska köra ihjäl sig själv elr någon annan, för övrigt är det fritt fram på racerbanan!

Qvarnis:

Jag skulle kört Porsche Cup På Mantorp den helgen men efter Norgeresan i helgen lutar det starkt åt att vi istället åker tillbaka dit. Bättre betyg än så kan ingen träff få. Inte av mig iaf.

mtm_s2:

norrmännen har mycket roligare fantasi än oss svenskar

Qvarnis svarer Supramannen:

I Norge räknas det inte att åka fort, utan att åka brett! Nästa gång åker jag inte dit med R-däck utan med ett gäng regumerade slangar!

Inte så lätt att åka brett med en 911 heller, men det är bara att träna! Hoppas du hänger med till Norge nästa år, du kommer aldrig att haft så roligt om du gillar sladd, bilar, brudar, bärs, bikinishower och fest...Jag längtar redan till nästa gång det är dags.

Supramannen:

Man kanske ska följa med i september, Stian vill att jag ska åka med när han tar svingen på 4an och spinner övr hela slätten

Hint: Tok mye lengre tid å klippe å lime dette enn det hadde tatt for dere å registrere dere på zatzy, som er et meget bra forum!

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ser det er mange positive og noen negative inntrykk fra rudskogen...

Sitter igjen med ganske like meninger selv, men ser det er flere som ikke likte at peugeot cup var der og viste seg frem...

Vel grunnen til det er jo selvfølgelig og vise seg frem for og prøve og få mest mulig oppmerksomhet runt 206cupen...

Jeg er en av 230-240 peugeot klubb medlemer og vi hadde fått holdt av plasser go tid før treffet, da jeg som første medlem kom var disse plassene overfylt med audier som hadde breie seg utover...etter 1.5 time fikk jeg endelig skrapa til meg plasser så vi i det minste fikk plass til 7 biler...

Er helt enig i at organiseringa på rudskogen var helt ræva..

bare se på alle campingvogner og busser oghengere som sto rundt om gokart banen... hadde disse fått en bedre plassering kunne man fått utnytta plassene mye bedre...så i september håper jeg de klarer og løse mange av det problemene de hadde denne gangen...

kom forøvrig på fredag kveld kl21 sto i kø en 30-45min ca før jeg kom til grusveien, ble da bare vinka videre med beskjed om at det var fult av en politi kjæring... kjørte litt bortenfor og parkerte..tusla tilbake og snakka med en av vaktene og sa klubben hadde holdt av plasser..fikk beskjed om og hente bilen og fikk kjøre inn.. brukte da 1.5 time etter at jeg kom inn på og få parkert angry ..

var der helt til søndag rundt 16... gikk da ganske greit ut slapp køer og annet tull...:cool:

Hadde det ganske gøy og så mye fete biler.. kuleste var da den blå 205en var på banen og kjørte fra flere kule biler... er reine gokarten den der ass med en mi16 motor så den yter vel ca 150hk tenker jeg..

go fast go strong ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kid-A

mtm_s2:

norrmännen har mycket roligare fantasi än oss svenskar

Qvarnis svarer Supramannen:

I Norge räknas det inte att åka fort, utan att åka brett! Nästa gång åker jag inte dit med R-däck utan med ett gäng regumerade slangar!

Supramannen:

Man kanske ska följa med i september, Stian vill att jag ska åka med när han tar svingen på 4an och spinner övr hela slätten

Tusen hjertelig takk KID A

:D

Artig og høre at svenskene synes det er bra ! trodde nesten det var større treff i sverige men...

FLOTTE GREIER !! :D :D ;)

---- Power is nothing without control----

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er større treff ja, valåkrafteffen, men der er det ikke banekjøring, men sinsykt mange utstilte biler(bra organisert). Det er noe som er verdt å få med seg, treffet for personbiler er kun en dag, men dagen før er det lantebil utstiliing, denne kan jeg ikke uttale med om, siden jeg ikke har vært på denne.

- 1995 Celica 2.0 GT- med slicks og coilovers til bane

- 2015 Passat 2,0l 150hk TDI

- 2015 Zoe R210

- 1998 Corolla 1.3
x 1974 Boble, 1993 Vectra, 1998 Corolla 1,3, 2011 Outlander, 2008 Passat 4motion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Speeder

det er større treff ja, valåkrafteffen, men der er det ikke banekjøring, men sinsykt mange utstilte biler(bra organisert). Det er noe som er verdt å få med seg, treffet for personbiler er kun en dag, men dagen før er det lantebil utstiliing, denne kan jeg ikke uttale med om, siden jeg ikke har vært på denne.

Hørtes jo artig ut det egentlig... Det er dårlig med utstillinger her i norge egentlig..

Skjønner ikke hvorfor ikke Gatebil fortsatte med sin "messe" Synes det var genialt egentlig jeg.. Da er det lettere å få no skikkelig info og virkelig komme litt innpå bilene...

Er det langt å kjøre til Valåkraftreffen fra norge eller ?? har det vært enda ??

-Lethal

- 1984 Volvo 240

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Lethal

Hørtes jo artig ut det egentlig... Det er dårlig med utstillinger her i norge egentlig..

Skjønner ikke hvorfor ikke Gatebil fortsatte med sin "messe" Synes det var genialt egentlig jeg.. Da er det lettere å få no skikkelig info og virkelig komme litt innpå bilene...

Er det langt å kjøre til Valåkraftreffen fra norge eller ?? har det vært enda ??

Dersom det faktisk er i Vallåkra, noe jeg vil anta tar det 5 timer og 55 minutter å kjøre dit fra Oslo.

http://www.viamichelin.com/viamichelin/gbr/dyn/controller/CityToCityDisplayShort;jsessionid=0000IBH1TZ1E5EO3TRMTESWDC5A+ueusv6j5?act=&express=true&from=101&strStartCity=0

Forøvrig er det ca 52,6 mil, store deler av veien er det motorvei Kl. A.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

Dersom det faktisk er i Vallåkra, noe jeg vil anta tar det 5 timer og 55 minutter å kjøre dit fra Oslo.

http://www.viamichelin.com/viamichelin/gbr/dyn/controller/CityToCityDisplayShort;jsessionid=0000IBH1TZ1E5EO3TRMTESWDC5A+ueusv6j5?act=&express=true&from=101&strStartCity=0

Forøvrig er det ca 52,6 mil, store deler av veien er det motorvei Kl. A.

hmmm.. jaja.. et stykke å kjøre da.. blir nesten 7 timers kjøring 1 vei fra meg hvertfall..........

- 1984 Volvo 240

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kid-A

Gikk med stort underskudd!

Såpass....

Det var jo massse folk der da.. men det var vel dyrt å leie og sånnt..

- 1984 Volvo 240

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by borabora

Et til bakfra...

Den skylinen er komt til Bergen. Ble lokalisert på nøstet i Bergen utenfor burger shappen;)

Skamfeit bil:D fikk jo helt sjokk når eg så ann. Vakkert at det er komt en sånn bil til Bergen oxo. Eieren ga på litt når han kjørte. Sinnsvak råååå lyd:eek:

30.03.87

www.essokickers.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider