Gå til innhold

Nye ford mustang på nesodden!

Ranger emnet

Mr.TransAm

Anbefalte innlegg

Den uten de ekstra lyktene. tror jeg. så den bare i 3 sec...

Den hadde forøvrig ikke norske skilter.

Stod noe ala "abc 123" (i den kombinasjonen altså)

Du ville sett ekstra lyktene om den hadde dem. I så fall er den ikke en GT, men en V6. ;)

Morsomt uansett :)

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pene bilder det ja..Eks. naboen min som flytta til sverige i fjor har kjøpt seg en Mustang cab. Blå med hvite fartstriper! MYE penere enn på bilder! Billig er den og!

Vet ikke om det var gt, men hørtes ut som en V8er når han dro på ihvertfall.

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var en gt. jeg jobber på statoil-stasjonen mr. transam snakker om, og jeg var på jobb når mustangen kom innom. jeg snakket litt med eieren og det viste seg kjapt at det var en svenske, som hadde mer penger enn peiling på bil. han var litt usikker på ytelsene, men han syns at fargen var veldig fin. dust... forresten, er det noen som vet om en sierra is med turbo jeg kan kjøpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var en gt. jeg jobber på statoil-stasjonen mr. transam snakker om, og jeg var på jobb når mustangen kom innom. jeg snakket litt med eieren og det viste seg kjapt at det var en svenske, som hadde mer penger enn peiling på bil. han var litt usikker på ytelsene, men han syns at fargen var veldig fin. dust... forresten, er det noen som vet om en sierra is med turbo jeg kan kjøpe?

Fikk du tatt non bilder julian?

Kjørte forbi akkurat da han svingte ut. registrerte ikke helt hva det var før jeg så baklysene på den.

1984 Recaro T/A 350

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider