Actros2554 Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 dragcar dragcar Howdy boyz and girlz!! Lurte på om plasser innenlands og utenlands som selger skadebiler for en billig penge? Gjerne internett adr o.l,firma som driver med import av slikt osv?! Vært litt greit å fått alle delene du trenger på en gang liksom... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 skadebiler blir bare solgt til godkjente verksteder desverre.... så da må du evt alliere deg med de... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Actros: Egon på http://www.motorimport.dk selger såkalte halfcuts eller front/rearcut om du vil. Han driver kun med japansk. Har handlet med han, og kan anbefale han. Har vært nede hos han, og alt er ryddig og organisert. Har mange norske kunder. Da jeg så etter VAG 1.9L TDI brukte jeg http://www.mobile eller helst se.mobile.de, og krysset av for "krockade bilar" ell.no. Her kostet dengang en løs motor 20-30K i hoggern, mens i Tyskland, Be-Ne-Lux, Frankrike osv kostet dengang en "hel" bil like mye/lite. Det er MANGE firmaer som spesialiserer seg på slike skadebiler. Folk selger de billig pga lav nypris vs kostnad på skaden. Noen biler er så lite skadet at du kan kjøre den hjem om du ønsker. Se etter biler som har rullet eller er rævkjørt. Er det frontskade bør du be om bilder som viser at motor og tilbehør er intakt, samt en rapport på at motor/gir starter og er i orden. :thumb Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros2554 Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Takker og bukker for info,skal sjekkes omgående..... Blir so forbanna over priser og avgifter i detta forp...e landet at eg tilter snart:puke :puke Nb. Er tysk(BMW) eg er på jakt etter....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg