Gå til innhold

Bilder fra Gatebil Rudskogen 12-13.juli

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Originally posted by TTgutt

Det står respekt av Pit-Stop, de vet hva de holder på med, de har hjulpet meg med å bygge opp min Sorte TT (med drager), jeg kommer fra oslo, og jobber ikke på Pit-Stop, kom i kontakt med de på biltreff....og siden det har vi holdt en meget god kontakt, de fikser det meste og servicen er upåklagelig ;-) Pit-Stop er et velrenomert firma, og ikke noe tull, slik andre antar, de vet tydeligvis ikke hva de snakker om.

 

Peik Helly-Hansen

 

Og, de hadde treffets klart beste musikkvalg :D Knallbra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 202
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by TTgutt

Det står respekt av Pit-Stop, de vet hva de holder på med, de har hjulpet meg med å bygge opp min Sorte TT (med drager), jeg kommer fra oslo, og jobber ikke på Pit-Stop, kom i kontakt med de på biltreff....og siden det har vi holdt en meget god kontakt, de fikser det meste og servicen er upåklagelig ;-) Pit-Stop er et velrenomert firma, og ikke noe tull, slik andre antar, de vet tydeligvis ikke hva de snakker om.

 

Peik Helly-Hansen

 

helt enig peik:)

 

det kommer vel helst av missunnelse .....er jo bare å spare og jobbe...

 

har hørt vel mye drittslenging etter at tommy kjøpte 7 ern men......kommer jo fra folk uten peiling:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by fcuk

 

Det er bare noen snutter, kanskje 25 megg til sammen.

hørt om start.no ???? der får du jo 30mb med gratis plass der...

eks:home.no.net/tingtang

---- Power is nothing without control----

 

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

 

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg har en veldig fetsih for sladder av denne typen !

Er noe spesielt med de quattro breierne!!!

Har masse film og bilder fra hele helga som kommer opp på http://www.akutt-galskap.com så snart som mulig !!

post-1483-13804851668393_thumb.jpg

---- Power is nothing without control----

 

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

 

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CrZy_T

 

De fleste data ingeniørene i norge er faen ikke indiere. Det er sinnsykt mange indiere som er data ingeniører, men de gidder ikke dra til norge fordi det er for dårlig betalt og kaldt om vintern.

 

Det holder jeg med de i. Hvor drar alle inderne? Det må da være plass til en nordmann også blant de ;)

"fuck the respect - I want the bitches!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mi_R16

Dette må være den deiligste rompen på hele treffet.. Er ikke noe som har noe flere bilder av skjønnheten vel?

 

 

6_7512_1058391260WOW.JPG

 

Håper ikke at du sikter til kameraten min til venstre for ho dama med momo-trøya.. da er du i så fall ekstremt tvilsom.. :D ;) ;)

________________

mvh.

 

Roy G. Hansen

Audi RS3 '97

http://members.cardomain.com/rozar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange i nærheten der som var veldig glad i bilene sine tror jeg..

Var en omega der som stod å banka turtallsperra på kald motor så det hørtes ut som om det var full krig oppi der.. Mens han med astraen ved siden av oss tro jernet helt i bånn når han skulle lade opp litt strøm til batteriet, på en kald opel vectra b 1,6 16v..

 

synes synd på bilene, særlig på den siste.. han stod faen meg kjempe lenge på sperra.. stakkars opel !

Dessuten er det vel ikke vits i å ruse så mye om du skal lade batteriet... dynamoen lader vel maks ved rundt 2000 hvis ikke før.. ikke 6500 eller mere :rolleyes:

---- Power is nothing without control----

 

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

 

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Lethal

Mange i nærheten der som var veldig glad i bilene sine tror jeg..

Var en omega der som stod å banka turtallsperra på kald motor så det hørtes ut som om det var full krig oppi der.. Mens han med astraen ved siden av oss tro jernet helt i bånn når han skulle lade opp litt strøm til batteriet, på en kald opel vectra b 1,6 16v..

 

synes synd på bilene, særlig på den siste.. han stod faen meg kjempe lenge på sperra.. stakkars opel !

Dessuten er det vel ikke vits i å ruse så mye om du skal lade batteriet... dynamoen lader vel maks ved rundt 2000 hvis ikke før.. ikke 6500 eller mere :rolleyes:

 

Lagt merke til det samma. Virker som om det er "kult" å gi faen i bilen. Jeg blir ivaffal ikke imponert. Blir bare oppgitt

:rolleyes:

[ ] 1995 VW Golf GL

[ ] 1985 VW Golf CL (delebil)

[ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Lethal

Mange i nærheten der som var veldig glad i bilene sine tror jeg..

Var en omega der som stod å banka turtallsperra på kald motor så det hørtes ut som om det var full krig oppi der.. Mens han med astraen ved siden av oss tro jernet helt i bånn når han skulle lade opp litt strøm til batteriet, på en kald opel vectra b 1,6 16v..

 

synes synd på bilene, særlig på den siste.. han stod faen meg kjempe lenge på sperra.. stakkars opel !

Dessuten er det vel ikke vits i å ruse så mye om du skal lade batteriet... dynamoen lader vel maks ved rundt 2000 hvis ikke før.. ikke 6500 eller mere :rolleyes:

 

hehe.

Sånn gikk det for en kadett, som sto å rusa motoren på turtallsperra en god stund

 

Dette var en veldig fin bil, en av få rustfrie kadett C, som også var litt fin i lakken.

Når da motoren raste, skulle idioten vise seg ved å stå å hoppe på taket. :mad:

19.jpg

17.jpg

18.jpg

BRENN !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by cREATURe

 

Lagt merke til det samma. Virker som om det er "kult" å gi faen i bilen. Jeg blir ivaffal ikke imponert. Blir bare oppgitt

:rolleyes:

vet... bare beviser hvor mye peil de har på bil egentlig...

Er vanligvis de samme folka som er totalt dritings på biltreff og raverrundt og drekker og virker ikke som om de er der for bilene liksom..

 

Var edru hele helga jeg.. og gikk litt rundt nede på gocarten på kvelden .. er ikke så veldig lett å få prata seriøst med folk nede der liksom, hvis det er en tøff bil du ser eller noe du lurer på så er det ikke så lett å spørre eieren når han er totalt "mongolid" :rolleyes:

---- Power is nothing without control----

 

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

 

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår