Gå til innhold

Bilder fra Gatebil Rudskogen 12-13.juli

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Originally posted by Kid-A

Folk har rett og slett god smak som velger BMW og Mercedes. Det er jo bra biler!

En riktig tilberedt kebab er utrolig godt!

Moro at innvandrermiljøene begynner å hevde seg på biltreff. Det er vel rett og slett et nytt steg på integreringsveien er det ikke?

Og det fins vel noen helnorske bilentusiaster som har mistenkelig dyre biler...

BMW skjønner jeg at de velger, pga av kjøre egenskaper... Men mercedes??? De eneste mercene jeg liker står det et rosa kleeman merke bakpå... :D :D :D (Har forøvrig verdens raskeste gateregga CLK... Kleeman altså, ikke meg:) )

Men bare fint og få litt farge på treffene... Men jeg savner japanere på gatebil treffene!!! Jeg vil se drifting, ikke bare en fet sladd som på sist gatebil treff.. Få Team Drifters til norge og la dem ligge brett over HELE banen! :D :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 202
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Kid-A

Folk har rett og slett god smak som velger BMW og Mercedes. Det er jo bra biler!

En riktig tilberedt kebab er utrolig godt!

Moro at innvandrermiljøene begynner å hevde seg på biltreff. Det er vel rett og slett et nytt steg på integreringsveien er det ikke?

Og det fins vel noen helnorske nordmenn som har mistenkelig dyre biler...

WORD! hehe.. "kjenner" et par hvite nordmenn med merkelig dyre biler ja

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet dette er off topic, men har lest endel innlegg om bmw og kebabtraller osv.... og hvor de får pengene sine ifra.

Kan dere som vet hvor utlendinger får pengene sine ifra fortelle meg hvor TS racing/ ruud/ b4u(volvo)/ engen racing/ KRB trading osv osv osv får pengene sine ifra???

Dette vil jeg ha et seriøst svar på!!

Håper ingen av de som jeg nevnte her blir støtt pga dette innlegget, men jeg bruker dere som et eks... No hard feelings.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MrKadett

Mye artig og lese her ja, dette er ikke svar til deg MrHappy men..

Hvordan har det seg at, Alle "utlendingene" som er på treff KUN har fete biler? Mange nordmen som har vanlige kjedelig biler... men man ser aldri en utlending i "billig" & "kjedelig" bil... ?

Jeg er utlending og kjører en 86mod micra 1.0... som er rundbulka og full av rust.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye artig og lese her ja, dette er ikke svar til deg MrHappy men..

Hvordan har det seg at, Alle "utlendingene" som er på treff KUN har fete biler? Mange nordmen som har vanlige kjedelig biler... men man ser aldri en utlending i "billig" & "kjedelig" bil... ?

Kan har noe med hva man legger merke til kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mr.happy: TS driver vel et kjøkken firma

ruud og stian driver vel butkken

Engen er vel som meg bruker alt vi eier på bilen.

er vel ikke noe spesielt dyr den engen bmwèn

men som kjent er det jo lett å få mye hk i en bmw

KRB driver jo oxo et ganske etablert firma så er

vel ikke så vanskelig å skjønne hvor han får dem fra

men hvis du skjekker du alle gutta i pit stopp og den mølja der så finner du nok litt å sette fingeren på. 2000 i inntekt og 1300 i formue. sier ikke at det ikke er noske som gjør gale ting men utlendinger er bare så overrepresentert i forhold til anntallet.

Bmw M3 Turbo

Nissan king-cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg en sjelden gang beveger meg over på den farlige østkanten, så synes jeg at jeg ser minst sytten "utlendinger" i gamle drittbiler for hver fete bil.

Har det slått deg at de som er på biltreff ofte er interessert i bil, og dermed bruker mer penger på bil?

Forøvrig er det vel ikke helt uvanlig at det brukes litt svarte penger på bilsport og tilhørende områder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bleh.. who cares???

La nå folk få kjøpe hvilken bil de vil, uten og rakke ned på dem!

Utlendinger får da vel lån som alle oss andre også, eller hur?? og da er jo alt mulig! utlendinger kan vel også vinne i lotto??

virker som om folk rett og slett er misunnelige på utlendinger i fete biler.. fordi "jeg er jo norsk, og jeg har ikke råd til så flott bil, så hvorfor i helvete skal han utlendingen der ha det???" ... ? er sånn endel tenker tror jeg.. og det er jo så forbanna idiotisk feil.

og når det er snakk om sånne ting.. finnes da mange forskjellige utlendinger! japser, tyskere, amerikanere, engelskmenn, italienere, franskmenn osv.. men de blir vel ikke rakka ned på?

Hvorfor?

04 Mercedes-Benz CLK

Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter

xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6

xFord Sierra 2.0iS

Lenke til kommentar
Del på andre sider