Gå til innhold

Anlegg i en golf 3.

Ranger emnet

Stress87

Anbefalte innlegg

Uten å repetere andre her:) Mitt beste forslag er EN-CMST1 3-veis front, CM65 komposett eller FR653 coax i bakdørene, EN-AM6004 til å drive front og bakhøyttalere, EN-SW12ED bass og EN-AM8001 monoblokk. Ville valgt coax bak og ED, den mellomste bassen. Vi har også noen få Fusion CD-spillere igjen. Disse spiller Mp3 og har AUX inngang til iPod el.l. Modellen heter FCD-135Mp3S og koster nå 1999.- (veil kr 2399,-)

På Golf 3 går 4" i dashbord og 6" i dørene, så CMST1 vil være helt perfekt. Vi får alle Fusion Encounter produktene på lager i slutten av neste uke:)

Vi har de i sølv, ikke sort.

fcd135mp3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten å repetere andre her:) Mitt beste forslag er EN-CMST1 3-veis front, CM65 komposett eller FR653 coax i bakdørene, EN-AM6004 til å drive front og bakhøyttalere, EN-SW12ED bass og EN-AM8001 monoblokk. Ville valgt coax bak og ED, den mellomste bassen. Vi har også noen få Fusion CD-spillere igjen. Disse spiller Mp3 og har AUX inngang til iPod el.l. Modellen heter FCD-135Mp3S og koster nå 1999.- (veil kr 2399,-)

På Golf 3 går 4" i dashbord og 6" i dørene, så CMST1 vil være helt perfekt. Vi får alle Fusion Encounter produktene på lager i slutten av neste uke:)

Vi har de i sølv, ikke sort.

fcd135mp3.jpg

hva mener du med det som er merket med rødt?

er ikke helt sikker på om jeg likte fusion spilleren. så litt kjip ut.

da er vi enig om at dette er et bra sett:

Untitled-1.gif

Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja skal nokk passe det. Det er nokk den løsningen jeg kommer til å kjøpe. Må bare vente på litt mer penger.

Tror jeg skal gå for en Pioneer spiller. vet ikke helt vilken model men kansje denne.

pioneer_dehp6800mp.jpg?PHPSESSID=8a632f36a05919647a3d0a965c5eebe9Pioneer DE-HP6800MP

Kr. 2890,-

lurer fortsatt på hvordan jeg skal koble det. noen Ideer?

Du bør finne en spiller med 3 signalutganger (front, rear og sub)

Men kan jo bruke splitter om du kjøper spiller med 2 signalutganger.

Ellers så bruker du 4 kanaler til frontsett og bakdør høyttalera, og monoblokka til suben.

Da får du 1 kanal pr høyttaler, og masse justeringer for att det skal bli best mulig eller passe deg best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville heller gått for 6x9 i hattehylla og ingenting i bakdørene.

Pga att om du plasserer en diskant der det er beregnet i bakdøra, altså oppe ved håntaktet. Vil du da når du ligger litt bakoverlent, få diskanten nermeste nabo til øra di:P.. hehe. å d er jævlig irriterende

Derr vil jeg faktisk si motsatt, siden en kan dempe diskanten. og når en ligger så hjævlig når en kjører bil, så bør en ungå høyttalere bak uansett plassering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville heller gått for 6x9 i hattehylla og ingenting i bakdørene.

Pga att om du plasserer en diskant der det er beregnet i bakdøra, altså oppe ved håntaktet. Vil du da når du ligger litt bakoverlent, få diskanten nermeste nabo til øra di:P.. hehe. å d er jævlig irriterende

vill ikke ha 6x9 i hatte hyllen... vill ikke ødlegge den. som jalla sier kan jeg jo fede diskanten fra spilleren. ligger ikke å kjører uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyttalerne bak kan jo fades ut fra spillern. Regner med at du skal ha en spiller med tre utganger :):

har ikke forstått meg helt på hvordan jeg skal koble anlegge ennå, men må vel ha det siden jeg skal ha en 4kanaler og en monoblokk. det er fortsatt ingen som har forklart meg det eller laget et enkelt koblingskjema. det hadde vært fint:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider