Gå til innhold

S4 Emblem

Ranger emnet

Gjest brunerune

Anbefalte innlegg

S4 merket på på en 1.8? Sånt syns jeg bare er harry, teit, bortkasta og stygt. Men min meninga. Er ikke så kult å komme med den og bli kjørt fra av mye annet. Jeg gjorde det. En med A4 1.8 kom aldri forbi meg.

Blir det samme som at folk med bmw 318 og sånn setter på M merket...

Kjøp deg heller rs4 eller s4 grillen uten emblemet..Grillen i seg selv er drit tøff.

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil jeg på motorveien å race tar jeg stasjonsvogna til pappa. syns heller det er fint, gir tøff look. mest økonomisken måten å få "dyr" bil på :cab

http://www.skjer.com/audi/6.jpg

Heh...joda..men spar deg for merket bare så er alt helt konge. 330d ja..låner svigers sin 2005 535 ac schnitzer jeg da så kan vi kjøre =)

Er det no gamp i 330'n a?

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
Heh...joda..men spar deg for merket bare så er alt helt konge. 330d ja..låner svigers sin 2005 535 ac schnitzer jeg da så kan vi kjøre =)

Er det no gamp i 330'n a?

joda er chippa, så den har 250hk og 500nm ca. om jeg ikke tar helt feil (204hk og 410nm org.) drar greit den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune

Fant ikke så mye på moller.no gitt. vx2go, fant ikke disse på webshopen, må jeg sende mail og spør ang. pris osv?

beklager hvis jeg så dårlig etter, har vært en god kveld på byn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ikke så mye på moller.no gitt. vx2go, fant ikke disse på webshopen, må jeg sende mail og spør ang. pris osv?

beklager hvis jeg så dårlig etter, har vært en god kveld på byn.

På Norskbildelesenter er det nesten bedre å ringe eller stikke innom om du bor i nærheten.

Zoom Zoom

Lenke til kommentar
Del på andre sider