Gjest brunerune Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Tusen takk for hjelpa, alle mann:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Du får kjøpt S-line emblem hos Audi. Jeg har kjøpt et stykk S-line merke til å feste i grillen på min 2003 A4 S-line. Det kosta ca 130 med fester. En ting å huske på er at dette emblemet er laget til å passe på de nye grillene. Jeg måtte jukse litt for å få festet det. :) Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bombur Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 ...Har lite lyst å kjøpe helt ny grill bare for emblemet. Jeg vurderer å kjøpe S-grill til min 98-modell A4, og har sett på denne: Er dette en S4-grill? Synes bildet er litt dårlig, og jeg synes Audi-ringene ser litt merkelige ut også... Er det mulig å pelle av S4-merket og heller sette på igjen Quattro-merket mitt på denne grillen? Siter -------------------- 1998 Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Jeg vurderer å kjøpe S-grill til min 98-modell A4, og har sett på denne: Er dette en S4-grill? Synes bildet er litt dårlig, og jeg synes Audi-ringene ser litt merkelige ut også... Er det mulig å pelle av S4-merket og heller sette på igjen Quattro-merket mitt på denne grillen? tror det er en S4 grill, tror S4 merket er festet med klemmer på baksia, så det skal vel gå an det. send en kjapp mail til NBS heller? Vil og ha den grillen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bombur Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Har sendt mail til Norsk Bildelsenter. Skal poste svaret her... Siter -------------------- 1998 Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Har sendt mail til Norsk Bildelsenter. Skal poste svaret her... Supert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bombur Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Fikk svar fra NBS ganske kjapt, og her er hva de svarte: Ja, ringene er med selv om det ikke ser sånn utog ja, det er enkelt å fjerne S4 emlemet. Å feste Quattro tror jeg også skal gå bra, men det har jeg ikke prøvd. Det fisker du helt sikkert!! :) Da er saken grei! Bestilles så snart jeg kommer tilbake fra ferietur. Siter -------------------- 1998 Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Jeg har sånn grill på bilen min. Kan jo ta deg en tur innom siden å se (se signatur) Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Det står jo på siden på NBS sine sider hva slags grill det er da.."orginal s4" står det. Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Har den grillen jeg og, er en Original S4 grill! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex_s3 Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Jepp ligner veldig m'm Men RS4 grillen er mye tøffere.. Siter OOOO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadV12 Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 m'm m'm m'm m'm m'm Siter Mitsubishi Pajero TDI 92' Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt* Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt* Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt* VW Vento 92' 1,8 CL *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg