sek700iafc Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Hei, Speedometeret på golfen min har streika. Det er kun selve speedometeret, og ikke turtelleren osv., som har streika. Har prøvd med et annet speedometer(hele greia) jeg hadde liggende, og byttet ut senderen som sitter i girkassa. Men det funker fortsatt ikke. Er det noen som vet hva som kan være feil? Siter VW Golf GTI 8v 93' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Ledningsbrudd en stand kanskje. Eller, mest sannsynlig det, siden du har prøvd annet speedometer samt byttet senderen i girkassa. Feilsøke litt, så kanskje du blir klokere. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rampi Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 samma med mitt, hakke orka å se på det enda. bensintanken fusker også hos meg :P Siter - Audi a6 1.8 t 2002 - Golf III 1.6GL 96 - Solgt - Toyota Corolla 88 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Bensintanken fusker? :wonder :roll: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TME Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 samma med mitt, hakke orka å se på det enda. bensintanken fusker også hos meg :P føler på kassa defekt... blir kål på bensin-måler når den er defekt.. Siter 952HK / 3 biler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Hvor mye koster den føleren? enkel å bytte? Siter - 1995 VW "Cult Golf" :) x 1986 VW Golf 2 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sek700iafc Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Røska og dro litt i diverse ledninger, og plutselig funka det igjen. må være dårlig kontakt et sted. Og forresten det simpelt å bytte føleren. bare skru opp en skrue, dra opp føleren, sette inn ny, og skru igjen skruen... Siter VW Golf GTI 8v 93' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rampi Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Røska og dro litt i diverse ledninger, og plutselig funka det igjen. må være dårlig kontakt et sted. Og forresten det simpelt å bytte føleren. bare skru opp en skrue, dra opp føleren, sette inn ny, og skru igjen skruen... da kommer du å hjelper meg da :P ! Siter - Audi a6 1.8 t 2002 - Golf III 1.6GL 96 - Solgt - Toyota Corolla 88 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rampi Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 føler på kassa defekt... blir kål på bensin-måler når den er defekt.. kål? det som er litt merkelig et at det skjer samtidig som speedometeret detter! Må jo være i sammenheng med det Siter - Audi a6 1.8 t 2002 - Golf III 1.6GL 96 - Solgt - Toyota Corolla 88 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sek700iafc Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 da kommer du å hjelper meg da :P ! Det er så enkelt at alle bør greie det selv. Det er bare å åpne panseret. Koble fra ledningen på føleren. Skru opp den ene skruen som er merket på bildet, dra opp føleren, sette inn ny føler, skru igjen, koble til ledningen igjen, og vips så er du ferdig! Siter VW Golf GTI 8v 93' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rampi Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 koster denne føleren å hvor får jeg tak i den? Siter - Audi a6 1.8 t 2002 - Golf III 1.6GL 96 - Solgt - Toyota Corolla 88 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sek700iafc Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 vet desverre ikke hvor mye den koster. men du får 99% sikkert denne føleren hos møller. Ring dem og hør hvor mye den koster... Siter VW Golf GTI 8v 93' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 kål? det som er litt merkelig et at det skjer samtidig som speedometeret detter! Må jo være i sammenheng med det Når speedoen min ikke funka,svingte nåla i bensin måleren fryktelig, varierte fra gir til gir, når jeg hadde den i andre var den kanskje halvfull og når jeg girte opp til 3je så var den nede på reserven Siter - 1995 VW "Cult Golf" :) x 1986 VW Golf 2 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 hm! slik føler så meget kjent ut! Skiftet på seaten når jeg hadde av kassa på den. knakk når jeg slo drivakselen over ;) Kjøpte ny på bjarne johansen sammen med litt annet smårusk så er ikke sikker på prisen men trokke den var så dyr ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rampi Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Når speedoen min ikke funka,svingte nåla i bensin måleren fryktelig, varierte fra gir til gir, når jeg hadde den i andre var den kanskje halvfull og når jeg girte opp til 3je så var den nede på reserven stemmer samma dritten med min det! så da tyder det på filter altså :) Siter - Audi a6 1.8 t 2002 - Golf III 1.6GL 96 - Solgt - Toyota Corolla 88 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg