Gå til innhold

Noen i Roglands område (jæren) som vil bytte reg.reim for meg?

Ranger emnet

tenacius

Anbefalte innlegg

Saken har seg sånn at på vei hjem til jobb idag så stoppe bare bilen helt plutselig. Joda jeg trillet ut i veikanten å stoppet bilen. Prøvde å dra startmotoren men motoren ville ikke starte. Fant til slutt ut at reg.reima hadde røket. :(

Å akkuratt nå så er jeg veldig avhengig av bilen. Så om det er noen som kan dette og vil hjelpe meg. Mot betaling selvfølgelig, så ta kontakt så fort som mulig.

mvh.

Erlend

Opel Kadett D GTE-R 16v

Mazda MX5 1.6 Turbo

x - Volvo 240TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

HVA!? Da står det feil i Haynes manualen.. Nå må jeg bla opp på nytt å leter her altså.. Mener da at det sto at på B19,B21 og B23 skjedde ingenting om kamaxel reima ryker..:eek:

Er jo samme toppene på bxx og b2xx.. Alle utenom b230k som har flat topp og 6 -> 7 mm lengere ventiler..

Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156

bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo

Honda CBR 900RR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir vel endel lyd vist stempel og ventiler treffer hverandre.. dersom de ikke treffer hverandre dauer vel bare motoren og veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee når du prøver å starte den :) gjorde i alle fall min B21A

Så tenacius ble de brå stopp for motoren eller stoppet den bare..

Volvo 945 GLTD 1991

Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt)

Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt)

(x) Opel Record 2.0S 1984

(x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir vel endel lyd vist stempel og ventiler treffer hverandre.. dersom de ikke treffer hverandre dauer vel bare motoren og veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee når du prøver å starte den :) gjorde i alle fall min B21A

Så tenacius ble de brå stopp for motoren eller stoppet den bare..

Den stoppet bare helt plutselig. Men var vel bråstopp. Skulle kjøre forbi enn moped så ga litt på, og plutselig bare stopper motoren helt.

Opel Kadett D GTE-R 16v

Mazda MX5 1.6 Turbo

x - Volvo 240TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider