Gå til innhold

Noen i Roglands område (jæren) som vil bytte reg.reim for meg?

Ranger emnet

tenacius

Anbefalte innlegg

Tenker jeg prøver meg på å bytte selv imorgen hvis ingen melder seg i kveld til å hjelpe meg. Følger haynes så burde det vel gå på ett vis. Men lurer på enn ting. Dette strammehjulet, må det byttes? Har helst ikke økonomi til noe mer enn ny reim.

Opel Kadett D GTE-R 16v

Mazda MX5 1.6 Turbo

x - Volvo 240TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

For deg nei:P For meg hadde det jo vert gratis:) Siden du betalte.

85kr i trekantsambadet bommen og..

Hadde heller prøvd selv enn å betale så mye. :p

Volvo740Turbo: Så du kan det? Du vet at du kan tjene noen lettjente penger her? :p

Opel Kadett D GTE-R 16v

Mazda MX5 1.6 Turbo

x - Volvo 240TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hhe , harkje mulighet , har jo levert min på verksted fordi eg ikk har tid selv , eg jobbe først på ein jobb , så har eg såvidt begynt litt for Risa , skal gå der fast fra neste uke... og i helga skal eg ver så full at eg ikkje vett om regreima er foran eller bak på bilen! (ungkarsfestivalen!!!!)

Toyota Cressida

Volvo S60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok ok. Men ser ikke ut til at det er noen som kan hjelpe. Ja vet at jeg burde vente en stund til å se. Men dette er noe som haster med å få gjort. Så jeg prøver meg på jobben selv imorgen. Tar i bruk haynes som hjelpemiddel så burde det gå med litt tolmodighet. Gjelder vel bare å få sett motoren i ØDP og få stillt de forskjellige drevene i rett posisjon så er det nesten gjort?

Opel Kadett D GTE-R 16v

Mazda MX5 1.6 Turbo

x - Volvo 240TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider