Gå til innhold

Pioneer DEH-30MP VS. Pioneer 6800

Ranger emnet

cuts

Anbefalte innlegg

Alle skryter jo over Pioneer deh30 spilleren, men jeg lurer på hvordan denne er kontra Pioneer 6800 som koster det dobbelte?

Noen som har erfaringer med disse 2 og kan man i det hele tatt sammenligne disse? Er det vits å legge i mer penger for en 6800?

Legger ved linker til begge spillerene:

DEH30 : http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1560

6800 : http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1563

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke erfaring med noen av de spillerne. Men vitsen er vel at 6800 har flere "finesser". Tviler på at det er noe penere/bedre lyd som kommer ut av 6800 enn 30mp om man benytter seg av signalutgangene.

EDIT: grunnen til at det blir skrytet av 30mp er vel pris i forhold til kvalitet - som har gode forhold på denne spilleren har jeg forstått.

Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet

[-] '94 BMW 318is Full M-Tech

[x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I

[x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II

[x] '88 Golf II '90-Look

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6800 har 3 linjeutganger, front, rear og sub, mens 30mp bare har 2.

Begge spillerene har muligheter for linjeinngang.

Utseendemessig er 6800 mye penere enn 30mp. mens 30mp gir mye for pengene i forhold til andre leverandører av spillere.

Personlig ville jeg lagt i litt ekstra for å få 6800mp, men har kjøpt en 30mp til den ene bilen min her, og den har fungert ypperlig den. (Men i den bilen så benyttes kun orginalhøyttalerene, og spilleren ble kjøpt pga linjeinngangen slik at fruen kan koble på minidiscen om hu vil :) )

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv deh-30, og det er en god spiller helt klart iforhold til prisen, hadde jeg hatt mer $$ å rutte med når jeg handla ny hadde jeg nok hoppet lett på en 6800 :) Så tror det er en del mer å hente på den. og tre linjeutganger er jo ikke annet enn kjempe snedig spør du meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider