Gå til innhold

Beste frontsett til 1500 kr

Ranger emnet

fi_asko

Anbefalte innlegg

Jeg driver et lite bilstereoprosjekt i min Miata, og trenger nå et 6,5" komponent-sett til min Helix dark blue 2. Er ute etter klar og fyldig lyd. Ikke for mye bass og ikke for mye diskant. Til informasjon har jeg 2X10" som skal være som supplement til bassen.

Har kikket i inn og utland, både på soundstream, focal og morel. Men klarer liksom aldri å bestemme meg for hvor og hva jeg skal kjøpe. Trenger litt hjelp fra noen erfarne her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I denne prisklassen finnes det et lite utvalg gullkorn.

SoundStream L.O.S LS.60C er absolutt ett av dem. Om ikke diskanten er endret er denne meget god til prisen. Faktisk vesentlig bedre enn man skulle forvente.

Focal 165A er heller ikke noe dårlig valg, ei heller Hertz ESK165.

Uansett hvilket man skulle velge av disse settene får man meget høy ytelse for pengene. Hvilket man skal velge er opp til den enkeltes smak.

mvh

Glenn

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soundstream Lil'wonder er et glimrende valg som spiller fantastisk bra og ser ut som det skulle kostet 3x prisen, det koster noe over ditt budsjett 1795,- for 6 1/2".

Den nye 2006 modellen har ikke blå membraner, de er nå sølvfarget karbon, veldig likt som på VTEK serien til Earthquake

ls50c.jpg

Har du noe bilde av årets modell?

Vil tro sølv ville passet meg bedre.. Og er det noe prisforskjell?

Lenke til kommentar
Del på andre sider