Gå til innhold

Meg Å Min DrØm Om Bil

Ranger emnet

NOR_ken

Anbefalte innlegg

Hei , jeg er da en 18år gutt fra buskerud. har snart lappen, å bil. men først skal jeg si noe som skjedde får ca1år siden. fikk moped lappen. å den drømmen om strøken moped ble oppfylt. brukte alle pengene mine på moped. tenkte vis jeg hold den strøken. kan jeg selle å kjøpe bil osv..

Her er et bilde av den

i12151250_21797_6.jpg

kjøpe den ny . 2004mod 27000kr. etter jeg kjørte den fint inn , brukte jeg penger på trimming osv. ++ ca 6-7000kr. skal si deg det hvar morro å kjøre drømme sykkelen igjenom byen. dere vet vell om den følesen å kjøre noe som er så strøkent. men etter jeg hadde hatt den en stund , tenkte jeg det hvar på tide å selle å kjøpe bil. kunne jo få ca20000kr får den + det lille jeg hadde. men den drømmen ble fort borte. satt den i garagen. tokk av skiltene. der sto den . 110% strøken. helt til en dag jeg fikk en tlf fra pappa. han lurte på om jeg hadde flyttet på den. jeg sa nei hvorfor skulle jeg det. hmm.. tokk ikke lang tid før vi fant ut att den hadde blir stjålet. det ble en stor skuffelse. men jeg hvar posetiv, det hvar ca 2-3 sykkler av denne typen i dette fylke , den tiden. så kunne ikke være vanskelig å finne igjen. men tiden gjikk fant jeg ut att , siden jeg tokk av skiltene så fikk jeg ikke penger siden det ble stjålet. å fikk ikke penger får att dem hadde brytig seg inn i garagen heller. så jeg måtte finne den , får å få noe igjen. men tiden gjikk , fant den ikke. til en dag , til noe som fant den.

da så den sån ut.

i13977946_52487_6.jpg

dem som tokk den, nei hvar ikke snakk om å ta av trim deler å selle. ikke noe hvar borte. dem tokk den får å brenne den. etter en liten stund kjønner jeg hva som har skjedd. har en del dritt folk rund om her. som kan gjøre det meste. vet ikke hvem som har gjort dette men. å ta en ting får å brenne den. da er du ikke rektig. kommer litt inn på sjalusi. noen som har det beste. ja hvorfor ikke ødelegge det da.

det er der drømmen om en bil kommer. ja jeg mistet masse penger på å ikke få solgt mopeden min. men skal klare å skaffe en bil som jeg kan kjøre rund i byen å ha den samme følesen , å vite att jeg kjører noe som folk vill se på. men det er ikke lett. har ikke noe peiling på bil osv.. ikke noe mere en normalt. så tror jeg kommer til å bruke dette forume masse nå. fordi nå begynner min drøm om å bygge opp en Opel Calibra, ( bilstereo , motor , tuning - styling ) ++ skal få det til. selv om pengene ble litt minder en forventet. trenger deres hjelp til dette. men det er derfår man har forum , er det ikke. får å skaffe hjelp osv happyhappy

979683-bilde1-dscn1538.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

_IKKE_ Lexus lykter, det finnes overhodet ikke noe kult med dem!! Kjøper du deg en IS200 er det helt greit, men aldri finne på å voldta en bil på den måten! Just my 2 cents!

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist med mopeden! MEn hvorfor fikk du ikke igjen på forsikringa? Selv uten skilter går den vel på innboforsikring? Fatter ikke det her... man må jo få igjen penger?

innboforsikring - er opp til 10 000kr

moped forsikringa ble borte når jeg tokk av skiltene.

så ble ikke noe penger å hente :(

-------------------------------------------------

mhm leter enda , etter dem som gjore det. dem brøt seg inn , tokk bare mopeden , å skal si det hvar mye annet inne der også. men bare mopedem dem skulle ha. tokk den på henger ,kjørte den av gåre.

bare jeg finner dem.. hehe dukenukem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, hinta til din el?:) hehe. men synd med mopeden... hmm, bare den?:S det var jo litt rart.. noen som har vært "sure" på deg elns da?:S

tror ingen er sure på meg , vet ikke jeg. hehe ok calibra er ikke den råeste men ikke den styggeste heller . har lyst på nissan primera også haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider