Aeomholt Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Passer fjærene til 745 på en 740 rent fysisk? Ser de har forskjellig delenr i "butikkene" men hadde e håp om at det bare var forskjellig hardhetsgrad mellom stv og sedan bak.. Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 anyone? Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 passer ja , forskjellen er stivhet , velg stv fjærer på sedan for å få den stivere i ræva.. Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 plass til et tøs ekstra! Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 hehe... spørs om det blir så populært fatality Men da var det som jeg tenkte :thumb Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 ikke samme fjører!! Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 å ? kjøpte stv senkesett til min sedan... det stemte! Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 stv fjørene er og skal være mye stivere en sedan sine. ergo ikke samme fjører. men ja det passer. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 jaja , var det eg skreiv oppe der det :P Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Hmm.. somsagt regna jeg med at de bare var stivere bak til stv, og at de passer fysisk.. og det holder for meg :) Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 og er du heldig står det både 740 og 745 på papira :) Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Hvis ikke har sikkert noen liggende papirer til en 740 :) Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 jeg har papirene liggende i pdf, gjelder lesjo fjørene. de er bare godkjent med 740\760 ikke stv Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Er et sett med lesjø jeg får tak i. send gjerne dokumentet på mail til meg om du gidder :) Settet er nytt så det følger vel med, men .pdf er jo kjekt å ha :) Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 hva er mailen din da? ellers kan du legge meg til på msn. nicketmitt@hotmai.com ( tog du ann ) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg