Gå til innhold

Guiden til bilspill-ratt

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• 1 month later...

hadde vært så utrolig kult med et skikkelig ratt til xbox 360. eneste erfaringen jeg har med bilratt var et billig et med halvannen meter dødganghmmmmmmmmm .. så, pellick, har du no snøring på om det kommer et ordentlig forseggjort ratt til xbox 360? takk for svar:) send gjerne pm da jeg klarer og rote bort hvor trådene er:puke

mvh morten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så, pellick, har du no snøring på om det kommer et ordentlig forseggjort ratt til xbox 360? takk for svar:)

mvh morten

Tjha, har ikke så mye mer peiling enn det Google kan gi meg :) Ser at Logitech har ett 360-sett på gang, og Logitech er så godt som alltid et sikkert kort: http://hardware.teamxbox.com/xbox-360/73/Logitech-DriveFX-Wheel/

Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 years later...

Joytech 3 in 1 Nitro Racing Wheel

i_127428-300x200.jpg

Kommer med USB-tilkobling for PS2 og PC, samt adapter for tilkobling til XBOX.

Styreutslag: 200 grader

Pedaler: 2

Gir: Sekvensiell girspak + F1-shiftere på rattet

Knapper: 12

Force Feedback: Ja, unntatt for XBOX

Tilkobling: USB

Fester: Bordfeste

Kompatibilitet: PC, PS2, XBOX

Kommer mer her, men må sove litt iblant også :)

Vet du hvor mye strøm den trenger?? Sånn at jeg vet hvilken strøm kabel som tilhører den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steike, denne tråden hadde jeg glemt. G25 ble visst ikke så "Limited" som Logitech prøvde å innbille oss den gangen. Hehe!

Unitedboss:

Jeg vet ikke hvilken strømadapter Joytech-rattet trenger, om det ikke står på rattet eller esken så får du bare prøve deg fram. :)

Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider