CorradoBoy Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 For at det skal være litt mere oversiktlig for dere som var interessert legger jeg denne en gang til, nå kun med bestillingsinfo. Har fått inn et par allerede. Det vil være mulighet frem til Torsdag 28.6 å slenge seg med. (moderator kan stenge den andre tråden.) Da har jeg fått priser på frakt osv. Så dette blir totalene. Skjorter 120kr pr.stk Genser 190kr pr.stk + 125kr forsendelse til der du holder til. Folk i oslo området kan hente hvis ønsket, og da slipper da dette. Mail med bestilling sendes til corradoboy@home.no PS! Viktig at størrelser og farger er med, samt adresse hvis du vil ha det tilsendt. Kontonummer: 0539 3174325 og melding med navn :thumb Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Da har jeg satt inn penger og sendt deg bestillingsmail Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 jeg og. Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 me2 Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunebo Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 fan får ikke lønn før fredag. kommer det noen fler bestillinger seinere? Siter vw corrado jet nissan primera 2.0 (solgt) golf ll 1.6 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet Juni 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 fan får ikke lønn før fredag. kommer det noen fler bestillinger seinere? Sendt deg en PM. :hello: Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 ka skjer? er de bestillt? Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet Juli 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 :thumb Regner med å få vite hvor lang tid etc i morgen eller tirsdag. Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet Juli 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Vel, da har jeg fått bekreftelse på disse, blir sendt fra uniten om 1-2 uker, pga noen størrelser/farger måtte trykkes. :???: Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mouh Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 men det er jo topp det ! Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 hva skjer? :pisser: :titties: :titties: :titties: :titties: :titties: :titties: :titties::cab happyhappy spermie :disco :kiss bambam :oohh :repost Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Sendt forespørsel på hvordan det går med bestillingen vår nettopp. Så regner med jeg får svar i løpet av dagen eller i morgen. :thumb Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 :hello: Klærne var ferdig trykket i dag, så blir sendt i løpet av par dager. Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Noen nyheter? Er de sendt osv? Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet Juli 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Send forespørsel i dag, så regner med jeg har mail på mandagen når jeg kommer på jobb igjen. :thumb Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg