lunebo Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Har du sendt mitt elr er det sånn at jeg skulle komme og hente det? Siter vw corrado jet nissan primera 2.0 (solgt) golf ll 1.6 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet September 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Alle ble sendt lørdag, untatt: Tom bakkerud, Jarle luneberg og ronny wathne. Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunebo Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 okey da har du mitt.får komme og hente det iløpet av uka da Siter vw corrado jet nissan primera 2.0 (solgt) golf ll 1.6 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Cool, da er det sikkert her i morgen eller tirsdag Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Bilder ffs!! :D Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Jau, da har pakken kommet! Glad jeg klarte å velge riktig størrelse, for den satt som et skudd :fatality: Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Mine kom og i posten. Faktisk litt små i forhold til vanlig Large, men de passa akkurat. Bortsett fra den ene t-skjorta, som sikkert er feilmerka, for den er nesten 5cm bredere over skuldrene enn den andre.. Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 hvorfor har jeg fått alt for små klær?? ..arg!! jeg bestilte XL ikke L! kan ikke bruke dette jeg, vennligst send riktig størrelse NÅ!!!! Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet September 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 hvorfor har jeg fått alt for små klær?? ..arg!! jeg bestilte XL ikke L! kan ikke bruke dette jeg, vennligst send riktig størrelse NÅ!!!! Akkurat denne holdningen kan du stappe langt opp i ræva di. Bruk :google hvis du ikke finner den. Beklager feilen som har skjedd, ser bestilte XXL på mail først, så endret til XL på PM, litt uoversiktlig siden det ble pm/mail om hverandre. :doh Jeg skal sjekke om jeg kan skaffe XL, hvis ikke kan du få returnere dem og jeg overfører penger tilbake. Sikkert noen andre som vil ha disse. Kan jo ikke garantere at jeg klarer å få tak i flere da det ble trykket et opplag ekstra for oss. Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 "..Akkurat denne holdningen kan du stappe langt opp i ræva di. Bruk :google hvis du ikke finner den." :hvaskjera Hæ? Skjønner jo at folk kan gjøre feil iblandt, no biggi. anyway.. håper du kan skaffe nye størrelser til meg.. Kansje noen her som har fått XL og vil ha L? Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Hva er det du har fått feil størrelse av? har en t-skjorte i grått, som kan byttes med deg bobbysucks Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Har en rød, en blå og en sort t-skjorte + en sort hettegenser. Alle i størrelse Large, bestilte XL.. Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Du kan jo bare stikke innom en dag. Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 skal det :) Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakon-Corrado Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Mulig å hente denne helgen? Siter Corrado Club Norwegen http://www.corradoclubnorwegen.com VW Corrado 2.0 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg