slayer Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Hei. Driver å tenker litt på å importere en Peugeot 406 Coupe, så det jeg lurer på er om noen inne her vet om noen bra importfirmaer man kan bruke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Hvorfor ikke gjøre det selv og spare enda mere penger? Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Jeg veit jeg kan spare mere på å gjøre det selv, men jeg vil helst at noen gjør det for meg. Ikke kan jeg tysk i det hele tatt heller. Og for å få finansiert den må bilen være registrert før pengene utbetales, da jeg skal låne i enten Elcon eller Skandiabanken. Visste du om noen firmaer eller... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Vet om bare i USA jeg da Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr2Kamilla Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Hmmm... Prat med TurboKnut her på forumet.. vet ikke om det er akkurat den typen bil han importerer, men han vet nok av flere importører =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mercedes190E Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Hei. Driver å tenker litt på å importere en Peugeot 406 Coupe, så det jeg lurer på er om noen inne her vet om noen bra importfirmaer man kan bruke? Snakket med Bertel O Steen ? Di som er importør av bl.a Peugeot ? Siter Mercedes 190e 2,3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Snakket med Bertel O Steen ? Di som er importør av bl.a Peugeot ? ja, venter på svar fra en jeg har hatt litt kontakt med fra før. Så tenkte jeg at hvis jeg kom i kontakt med noen andre så kunne jeg sammenligne litt priser osv.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 bilkonsulenten oppland! hehe:P Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 bilkonsulenten oppland! hehe:P Hm, hvorfor hehe egentlig? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 PCI bilformidling kan sikkert hjelpe deg om du ringer.. Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Hm, hvorfor hehe egentlig? :) hehe. er i oppland.. faren til en kompis. hehe. dem har alltid nye biler som akk er importert nesten:P eheh. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Hm, hvorfor hehe egentlig? :) hehe. er i oppland.. faren til en kompis. hehe. dem har alltid nye biler som akk er importert nesten:P hehe. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Jeg vet ikke hvor Rødberg ligger....... http://www.auto.gby.no er et seriøst firma jeg vil anbefale. Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 PCI bilformidling kan sikkert hjelpe deg om du ringer.. Takk. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Takk til dere to andre og, men det blit litt langt unna.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg