maxis Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Vet om bare i USA jeg da Hvem fixer slikt i statene da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Juni 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Bump, kom med flere som dere har kjennskap til. Helst i Buskerud. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 den jeg snakka om ligger i buskerud da.. i hønefoss.. burde da ikke være så langt unna? Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Juni 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 den jeg snakka om ligger i buskerud da.. i hønefoss.. burde da ikke være så langt unna? Nei jeg veit. Men jeg vil sammenligne priser litt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghost7 Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 kor mykje koster det å få noken å gjere det for deg? korleis tilbod har du no? Siter \___\____________/___/ [OO]\_____Y_____/[OO] \===\__|__|__|__/===/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Juni 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 Har fått pris på alt ca 20k og 30k, på samme bilen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg