B230ft Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 har knapt nok kjørt den pga fraværende drivverk ;) faen hater når det skjer! hehe orginal kompen i ft/fk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mogwai Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 8.7:1 i FK, og alle FT fra og med når FK'en kom... tidligere FT maskiner har nok en annen komp. Er vel ikke lenge før Mambo kommer med sine meninger og sitat fra Tolerance... men FT og FK fra og med 94/95 er samme motor. Samme sies på TPC også. Siter Vinner av MTV SELECTED 2008 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Absolutt alle 230FT og FK har 8,7:1 i komp. Uansett årstall WG er eneste forskjell på FK og FT. Tom. hjernene går omhverandre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Absolutt alle 230FT og FK har 8,7:1 i komp. Uansett årstallWG er eneste forskjell på FK og FT. Tom. hjernene går omhverandre. heh det der skulle vært som "banner" øverst på volvo delen her på bilforumet! er ikke en eneste ting som er tatt opp å folk har diskutert om så mange ganger som dette! hehe men siden det er snak om 531 her.. har en kjenning jeg kan kjøpe en av, den er "proff" porta, testa i flowbenk å sånnt, han betalte 2.800,- for portinga, den er ny overmalt, men gamle orginale ventilfjørene(ikke spør meg hvorfor......) er A kam i den, og toppen kommer fra ET, er 3lakser for mye? ser over grensa at jeg kan spare kansje en lapp, og kursen, men da er det jo usett å må fraktes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 hørtes ikke så ille ut med 3k for den. Hvis portinga er bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 erik bjørvigen hvis du har hørt om han? kjører en bitteliten "buggy" som går som et HELVETTE! skal ikke si jeg er alt for fan av han av mine grunner, men tror han er sånn halveis dyktig idet an driver med.. hva bør jeg gjøre med ventilfjørene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Kunne ikke noen satt opp en liten oversikt? Synes dette blir utrolig mye rot :( Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 heh driver du å quoter innlegga mine?;) neida.. tror ventilene greier det fint, men de toppene har litt høyere komp, og det er jo ikke gunstig ved överladning du med blokka, selv om bilen ble levvert i 95, kan det være at blokka ble støpt i 94 vettu, så sikkert det som er tilfelle hos deg.. og ja, ET har vel k kam? og de e rjo bedre enn ft/fk kammen..(t eller m?) ups.sorry.så ikke at du hadde skrevet det :) my bad! Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.