Jannis_J Skrevet Juli 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2003 Her har dere noe å trene etter :D breisladden på rudskogen er liksom ikke noe stort etter å ha sett disse gutta her: drift1 driftmix Jeg er iallefall mektig imponert :D nope-mx3 Siter :: Frisørbilentusiast :: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jannis_J Skrevet Juli 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2003 jepp, stemmer bra det. de har egne løp tom. De rigger bilene for drifting etc :) Ganske sprøtt, men helt rått å se på. nope-mx3 Siter :: Frisørbilentusiast :: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juli 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2003 OMG, jeg så "driftmix" med konstant gåsehud! Drifitng burde være en OL-gren! :D Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alieu Skrevet Juli 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2003 Jepp det er helt sykt det de driver med i japan:D Japsene kan det de driver med!! Det er noe de absolutt burde arrangere på Rudskogen også:) Siter 03 Focus RS x Corsa GSI x Ducati 748 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest BugStar Skrevet Juli 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2003 Bare vent, det jobbes i kulissene ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Juli 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2003 Drifting er det eneste jeg tenker på når jeg prøver bilspill på pcn =) Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juli 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2003 Er dødsrått å se sånt! enig med bilspill. er kun det som er morsomt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg