støleja Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 heisann, jeg har en bensinbil som jeg gjerne ville bytta farge på, men hva kan jeg bruke for å fjerne lakken på dekselet? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 kaustik-soda skullle man tro at ville funnke, brukte iværtfall det for og fjerne malinga av en komode... men ikke bruk dette før du har spurt noen andre om det funker:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
støleja Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 jeg fikk et tips av en kar, neglelakkfjerner, eller bare bruke tynner. noen andre anbefalinger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 jeg fikk et tips av en kar, neglelakkfjerner, eller bare bruke tynner. noen andre anbefalinger? funker det.. eller lynol:) men det tar plast å da:P hehe. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
støleja Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 jau, tynner er et anna navn for lynol, og jeg har merket at den tar plasten ja :O Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 har hørt at noen bruker bremse væske Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 for guds skyld ikke bruk bremsevæske. ett nytt karosseri koster jo ikke mange kronene. Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 for guds skyld ikke bruk bremsevæske.ett nytt karosseri koster jo ikke mange kronene. hvorfor ikke bremseveske?jeg bruker kun bremseveske,når jeg fjerner lakken på byggesettbiler,går bra det,bremseveska ødelegger heller ikke plasten. Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 hvorfor ikke bremseveske?jeg bruker kun bremseveske,når jeg fjerner lakken på byggesettbiler,går bra det,bremseveska ødelegger heller ikke plasten. Merkelig bremseveske du har.. Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Merkelig bremseveske du har.. hvordan det?de fleste bruker bremseveske eller ovnsrens for å fjerne lakk,og ingen av dem ødelegger plasten,vet ikke hvordan det er med lexan,men regner med at det går bra også Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
69Charger Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Bremsevæska fra Penzoil fungerer bra. Den tar ikke lexan. Siter If it ain't broke you didn't have fun! Rudshøgda RClastebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 jau, tynner er et anna navn for lynol, og jeg har merket at den tar plasten ja :O jepp.. la felger nedi jeg.. de vart litt deformert over natta.. hehe. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg