Gå til innhold

heftig e34

Ranger emnet

Breisladdern

Anbefalte innlegg

Utrolig bra jobba , fatter ikke hvordan folk får det til med "vanlige" jobber. Var på biltreff i dag , å så ufattelig mye fete biler som er eid av "vanlige" folk. Jeg har brukt ufattelig mye penger på bilen , men allikevel er jeg ikke i nærheten av slike folk. Hvordan får de det til ????

Så denne bilen for lenge siden , å forska meg ihjel på hva felger det var og hva de kosta. landa på 34.000 uten dekk... Noen her inne som har brukt så mye på felger ?

Men, UTROLIG fet bil og et intereiør som jeg bare kan drømme om :) Men jeg er glad jeg slipper vedlikeholdet av det :)

(o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød

(x) 92' BMW 525ia

(x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer

(x) 86' Ford Fiesta 1.1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De felgene tror jeg ikke er _så_ dyre, 34 lapper uten dekk..?.. De heter vel Superstar "Grandeur" eller "Kloster" Maxis på volvoforumet her har vel hatt noen sett slike.

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
I helvete å peen denne var.

Angrer bitte litt på at jeg ikke behold min slink..

DEILIG interør.. "missunelig":thumb

Så ikke så værst ut uten lister... Var ikke du inne på den tanken?

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider