Gå til innhold

Streetmeet i Kristiansand/Sørlandsparken 7.Juli

Ranger emnet

Zetec

Anbefalte innlegg

Lager en ny tråd med oppdaterert topic :)

Møt opp i Sørlandsparken fra 20.00 og utover. Noen kommer vel heller ikke før i 21 tiden, og er vel endel folk der enda da som ikke har kommet seg av gårde osv.

Blir mulighet for å få målt litt dB i bilen, og få litt råd om hvordan man kan spille enda høyere. Og ikke minst få en liten demo av/i pandaen :D

Samt en liten mulighet for grilling for de som skulle ønske det, og om været tillater det. (Tar vel uansett med ett partytelt på 3x6 meter)

Så ses vi vel der :)

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 109
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har damefri, så jeg er der nok utover kvelden..

Bare for nysgjerrighetens skyld. Zetec, hvor stor grill har du? (svogern min er slakter):)

Engangsgrill? :D

Kan nok muligens ta med meg både kullgrillen og gassgrillen, men de er ikke såååå svære lissom hehe...

Gassgrillen har vel vanlig størrelse med sånne brett på siden, og kullgrillen er ca like stor, om ikke litt større.

Så om du har tenkt til å komme med en hel gris så tror jeg du få tenne opp ett bål :D

2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engangsgrill? :D

Kan nok muligens ta med meg både kullgrillen og gassgrillen, men de er ikke såååå svære lissom hehe...

Gassgrillen har vel vanlig størrelse med sånne brett på siden, og kullgrillen er ca like stor, om ikke litt større.

Så om du har tenkt til å komme med en hel gris så tror jeg du få tenne opp ett bål :D

Supert!!

Tenkte meg bare noen pepperbiffer! :thumb

Supert engasjement!!

Sorry OT!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får se om ikke jeg og klarer å få kommet meg dit. Men blir nødt til å få anlegget mitt inn i en annen bil, for min står bom stille... Men skal nok få testet anlegget mitt, selv om det blir en annen bil. Hehe.

Det må du få ordnet ja :)

2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samt en liten mulighet for grilling for de som skulle ønske det, og om været tillater det. (Tar vel uansett med ett partytelt på 3x6 meter)

Så ses vi vel der :)

Tror du skal være litt forsiktig med å ta med telt og stor grill osv. Disse sammenkomstene er noe senteret absolutt ikke er glade for å ha på sin plass. Og om (eller skal vi si når) politiet stiller opp og ser du kokkelerer under et 3x6meter stort partytelt, kan du fort bli sett på som arrangør. Og det er noe jeg personlig ikke ville hatt på meg. For spinning og forsøpling kommer det til å bli. Enten vi liker det eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider