Gå til innhold

Streetmeet i Kristiansand/Sørlandsparken 7.Juli

Ranger emnet

Zetec

Anbefalte innlegg

• Svar 109
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Og kan de som vet at de skal delta i bassrace sende meg en pm med navn, adresse og telefonnr, så kan jeg få regget dere hvertfall, jo mere jeg slipper å ta unna på fredag jo bedre :) Ekke sikkert det blir så mange, men likevel, og skriv gjerne på om dere har vært med på bassrace før eller ikke, har du vært med før så slipper jeg å registrere deg hvertfall.

Og det er gratis å delta for alle uansett om man har vært med før eller ikke.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må kanskje få rydda litt i bilen jeg også i morra, sånn at alt er klart til fredag, må jo montere anlegget i pandaen også på fredag, så hakke tid til å rydde noe bil da hvertfall...

2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

That's why you have me. Skal heller ta med arbeidshansker denne gangen. :P

Men noen som har oversikt over hvor mange som skal ta følge fra Arendal?

Hadde vært deilig med en litt lang kolonne, ser gørrfett ut. :respect

Ang. møteplass så er jo parkeringsplassen på langsiden av harebakken senter genial.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og kan de som vet at de skal delta i bassrace sende meg en pm med navn, adresse og telefonnr, så kan jeg få regget dere hvertfall, jo mere jeg slipper å ta unna på fredag jo bedre :) Ekke sikkert det blir så mange, men likevel, og skriv gjerne på om dere har vært med på bassrace før eller ikke, har du vært med før så slipper jeg å registrere deg hvertfall.

Og det er gratis å delta for alle uansett om man har vært med før eller ikke.

Bassrace = så nær 120dB som mulig? Vil det og bli mulighet for dbdrag (høyeste db?)?

99, 200SX S14a Racing Edition

- Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bassrace = så nær 120dB som mulig? Vil det og bli mulighet for dbdrag (høyeste db?)?

Bassrace er delt opp i klasser, hvor man kvalifiserer seg inn i en klasse, dette er det ikke dommer eller deltaker som bestemmer..

det blir mulighet for å måle høyeste dB ja, og dette skal vi gjøre, men det blir ikke en offisiell konkurranse i dette denne gangen..

Og her skal vi finne beste frekvens for din bil, hvilket volum du skal spille på osv for å komme høyest mulig. Vinkling av kasser, osv osv..

2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte f.eks fra 18-19 og utover. Får jo være grenser for hvor tidlig vi skal begynne ;)

Ajax, ta med arbeidshansker ja, du kan sikkert luke litt i bedet til brs ;)

Om det regner får vi jo ta det som det kommer..

golfnos, fått vite noe mer fra guttaboys?

2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bassrace er delt opp i klasser, hvor man kvalifiserer seg inn i en klasse, dette er det ikke dommer eller deltaker som bestemmer..

det blir mulighet for å måle høyeste dB ja, og dette skal vi gjøre, men det blir ikke en offisiell konkurranse i dette denne gangen..

Og her skal vi finne beste frekvens for din bil, hvilket volum du skal spille på osv for å komme høyest mulig. Vinkling av kasser, osv osv..

Dette kan jo ble veldig artig hvis det viser seg at anlegget mitt kan spille betydelig bedre enn det gjør nå, ved hjelp av litt ekspertise ;)

99, 200SX S14a Racing Edition

- Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dem stenger så tidlig som 3 på freddan,men mulig dem blir der utover. snakker mer med han i morgen...

QUOTE]

Vi stenger klokka klokka 18.00 på Bilradiospesialisten. Det er dessverre IKKE lov å ha treff utenfor butikken. Plassen er felles eie av alle butikker som er rundt Borgen senteret. Hadde vi selv stått ansvarlig for treffer så hadde det vært noe annet. Tror nok at det blir enten grusplassen eller Sentret.

Hilsen Keko

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dem stenger så tidlig som 3 på freddan,men mulig dem blir der utover. snakker mer med han i morgen...

QUOTE]

Vi stenger klokka klokka 18.00 på Bilradiospesialisten. Det er dessverre IKKE lov å ha treff utenfor butikken. Plassen er felles eie av alle butikker som er rundt Borgen senteret. Hadde vi selv stått ansvarlig for treffer så hadde det vært noe annet. Tror nok at det blir enten grusplassen eller Sentret.

se det. der var du.. glemte meg bort og tenkte på lørdagen, siden det er lørdag det plerei å være treff ;)

snakket med chris i går kveld. Han skulle høre med dem rundt,men ble visst ikke noe det??

BTW Keko. stiller dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider