Gå til innhold

Streetmeet i Kristiansand/Sørlandsparken 7.Juli

Ranger emnet

Zetec

Anbefalte innlegg

For å si det sånn, om vi står sammen med gjengen som burner og herjer på plassen så blir vi også jaget vekk sammen med disse om onkel blå kommer..

Vi er ikke der for å burne og herje, men for å ha det sosialt og prate bilstereo.

De andre som evt skulle ønske å stå stille, bare ta en prat osv må jo gjerne det, og da er det jo bare å joine oss :) Er jo ikke værre enn det, så kan heller de som ikke ønsker bilstereo trekke seg unna.

Istedet for at vi som rigger opp med utstyr osv skal flytte på oss fordi det blir for mye bråk.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 109
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Håper bare bilen blir ferdig til i morgen da... Leverte den inn hos en fyr pappa kjenner for å bytte en kardang på lørdagen. Har ikke utstyr til sånt selv.. Men den er fortsatt ikke ferdig, og jeg begynner å bli temmelig utålmodig. Kjedelig å gå glipp av en sånn fin sjanse til å få testet anlegget skikkelig (selv om det bare er ei god kasse som ligger å slenger bak :D )

99, 200SX S14a Racing Edition

- Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det sånn, om vi står sammen med gjengen som burner og herjer på plassen så blir vi også jaget vekk sammen med disse om onkel blå kommer..

Vi er ikke der for å burne og herje, men for å ha det sosialt og prate bilstereo.

De andre som evt skulle ønske å stå stille, bare ta en prat osv må jo gjerne det, og da er det jo bare å joine oss :) Er jo ikke værre enn det, så kan heller de som ikke ønsker bilstereo trekke seg unna.

Istedet for at vi som rigger opp med utstyr osv skal flytte på oss fordi det blir for mye bråk.

ser dårlig ut med å stå hos brs som keko sier.. Da må det i tilfelle være om noen bare "tilfeldig møtes" på plassen i nærheten etc..

Ellers blir det nok grusplassen, eller kansje Lidl sin plass,eller er det bom der??

Tar kvelden nå.. tusler ut,ikke så veldig sent i morgen og ser om vi får samlet oss en plass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får jo bare finne en plass, vi får vel samlet oss uansett.

Og etter det jeg har fått med meg nå så samles følgende personer på statoil i Arendal for så å kjøre videre til krsand:

Og vi kjører i 18 tiden ?

Zetec

Volvopowah

Vegard

Ajax

min msn er forøvrig nilspn@ online.no (og nei jeg sjekker ikke den mailen)

mitt mob nr er : 99 11 77 23

2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

topp! ringes eller bare møtes i morgen. kjører nok ut i 5-6 tiden eller litt senere. må bare se været ann :)

Melder opphold, muligens litt smådypp. Tror det blir knall :)

http://www.storm.no/vgnett/Default.aspx?utmx=441040&utmy=6445306&meter=0&sted=Kristiansand

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...så samles følgende personer på statoil i Arendal for så å kjøre videre til krsand:

Og vi kjører i 18 tiden ?

Zetec

Volvopowah

Vegard

Ajax...

Jeg hadde en plan om å henge på fra Grimstad, men nå drar jeg til Kr.sand litt tidligere. Ses på SS, eller deromkring :)

"Du kan tro at du kan, og du kan tro at du ikke kan.

I begge tilfeller har du rett."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hyggelig å møte på yahn! ikke møtt han eller Zetec "live" før ;) skikkelig hyggelige!!

Da var det overstått.. Men syntes det var lite oppmøte på "bassrace og db drag" delen!

Ellers det vanlige med burning osv. Politiet var innom et par ganger,men skjedde ikke noe drastisk.

Ellers var det en dust i en omega, som "burna" rundt med ei "TØS" hengende ut av takluka.. Faen ikke kloke i hodet! Mindre kontroll på bilen osv!!

Har ikke kamera for øyeblikket,men hadde vært topp om noen hadde litt bilder ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var hyggelig å få møtt enda flere forum folk, så vet man hvem som er hvem :) Bassrace og dB-målingen var litt dårlig ja, hadde kanskje vært bedre å stå oppe på asfalten, men men, vi får jo se neste gang evt.

Og var litt synd at det begynte å regne på slutten, men sikkert moro for de som endelig klare å legge noen ringer fordi asfalten var våt ;)

Neste gang får vi prøve å samle en bilstereogjeng en plass, utenom ett streetmeet, med en plass vi har tilgang til strøm osv, og begynne litt "tidlig" på en lørdag f.eks :)

Ellers var jeg overrasket over ett par biler.

golfnos, du var forresten den som kom nærmest 119,9 ;) og så hadde vi en grønn golf med 2 stk kicker L5 12" som dro nesten 145dB i lukket kasse, og det er bra!

2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hyggelig å møte på yahn! ikke møtt han eller Zetec "live" før ;) skikkelig hyggelige!!
Ja det var hyggelig å få møtt enda flere forum folk, så vet man hvem som er hvem

Takk i like måte.

Zetec: Kanonbra initiativ å stille med db-utstyr :)

Ellers var det en dust i en omega, som "burna" rundt med ei "TØS" hengende ut av takluka.. Faen ikke kloke i hodet! Mindre kontroll på bilen osv!!

Han burde hatt juling med ljå :iconsm

"Du kan tro at du kan, og du kan tro at du ikke kan.

I begge tilfeller har du rett."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom en tur selv og... kom litt sent så de fleste hadde dratt da :s

Men var fint å få møtt på noen folk selv. Så ikke noe til deg da GolfNOS.

Forsterkeren har vært god den, er fornøyd med handelen ;)

Men en Db test kunne vært gøy :)

Edit:

ehrm... påtide å bytte min avatar :) ... fangeren er jo helsvart nå

Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges!

AutoDB AD

Lenke til kommentar
Del på andre sider