Burny Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Hei. Jeg lurer på om det var noen her som har lyst og tjene litt penger og legge solfilm på en Golf 3. Kan gjøres når som helst egentlig, men ikke før neste uke. Da får jeg bilen, + at jeg kommer hjem fra ferie. -Forventer ikke absolutt 100% resultat, men må være bedre enn hva jeg klarer selv.. - Det skal sotes 4stk sideruter. + 2stk små ruter som er i sideruta bak. Solfilm kan jeg kjøpe unn selv, dersom ikke annet blir avtalt. Må være i Akershus/Østfold området! Pris blir vi enig om. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ReVolvolution Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Skulle gjerne ha gjort det for deg, men er på feil side av landet.. :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Skulle gjerne ha gjort det for deg, men er på feil side av landet.. :rolleyes: Hvor langt unna da? Noen andre som kan? Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plastic Racer Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Hør med NudleR.. Han kan kanskje fikse noe sånt.. Siter 1997 Audi A3 1.8 Ambition VACN - Østfold Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
methano Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Skal du på Quartfestivalen kan jeg ta det jeg... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Skal du på Quartfestivalen kan jeg ta det jeg... :) Hmm.. Hvor er den i år da? Oslo? Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Hmm.. Hvor er den i år da? Oslo? Er ikke den alltid i Kristiansand a? Siter - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Er ikke den alltid i Kristiansand a? jo... Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Hvor langt unna da? Noen andre som kan? Tvers over. Sotra ligger vel på vestkysten, et sted i Rogaland/Hordaland tipper jeg.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Rett utenfor Bergen bare for å opplyse.. Ho ho.. Men så lenge du gidder å skru ut rutene, kan hvem som helst klare å få til ett skikkelig soteresultat. Bare å smøre seg med tålmodighet og kjøpe litt mer film enn man trenger, så man har en viss tabbekvote å gå på.. Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Kjøp 3M film, så går det nesten av seg selv ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andette Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 sånn by the way, hvordan får man ut vinduene? :P hadde bilen inne til soting for en stund siden, men da jeg fikk den igjen og det gikk noen dager, så satt omtrent ikke de listene rundt vinduene på.. de spriker i alle retninger der de skulle ha vært festa i hjørner, men de som utførte jobben nekta for at de hadde rørt listene.. :S samtidig er det bulker i de trekant-dekslene.. bilen er en 5-dørs focus om det skulle være av betydning.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Juni 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Kjøp 3M film, så går det nesten av seg selv ;) Hvor får jeg kjøpt det da? Har ikke på torshow, biltema osv.. må vel på solfilmverksted? Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ReVolvolution Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Ditt lokale reklamebyrå, eller signtext.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg