volvo-r-sport Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Øvelse gjør mester heter det martin... Jeg må pent lære meg å sveise kaross i vinter jeg og når jeg skal bytte bakskjerm på min... HAR DU FÅTT FYRA MOTOREN??? Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abarth racing Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 høhø. nei motorn har ente fyra. må finne meg en bensinhjerne når jeg gidder. Siter audi a6 1,8t avant 99 bruksbil...volvo 740turbo diesel motorbytte lakk sladdebil nå med b230fk...vw golf3 92 ...fiat ritmo abarth 130tc86 oppussing...volvo 740b230fk,ms2..solgt desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falken` Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Kommet noe nermere lakk da? Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abarth racing Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 går jævlig sakte nå men får vel begynne å gjøre litt igjen.. er jo bare 3 mnd til jeg blir 18 så er vel på tide... har pussa å grunna litt, men har mest prøvd å finne ut av feilen med el-nettet mitt.. har prøvd ett par andre bensin hjerner også men d hjalp ikke.. problemet er jo at jeg får pluss på begge ledningene som går til dysene, den som kommer fra hjernen skal jo egentlig gi minus? så jeg skjønner ikke stort nå gett... men skal en tur uy på volvo en av dagene nå å høre etter noen tips. så får vi se.. sånn står den i allefall nå.. grunna over bart metall og der jeg har sparkla i aff.. så får vi se om ikke jeg får gjort noe fremover nå...;) så prøvde jeg med kappa fjør fremme sånn sku jeg nesten hatt den tror jeg;P men spørs vel åssen d blir å kjøre med.. Siter audi a6 1,8t avant 99 bruksbil...volvo 740turbo diesel motorbytte lakk sladdebil nå med b230fk...vw golf3 92 ...fiat ritmo abarth 130tc86 oppussing...volvo 740b230fk,ms2..solgt desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abarth racing Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 har skifta elnettet til motorstyringa men d hjalp jo heller ikke så.. men har fått grunna noen deler i aff:P Siter audi a6 1,8t avant 99 bruksbil...volvo 740turbo diesel motorbytte lakk sladdebil nå med b230fk...vw golf3 92 ...fiat ritmo abarth 130tc86 oppussing...volvo 740b230fk,ms2..solgt desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chall Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Tjena :) driver å bygger på en 740 selv, men slipper all den rustsveisinga som du har holdt på med :) hehe.. har handla inn en T6 motor jeg da, som etterhvert må inn.. + store bremser osv.. lurer på å bytte til enten 940 eller 960 front, er mye penere.. veit du om det er mye å tilpasse for å få på 960 fronten eller? fanger-skinna, grill og lyktefester? Siter -Volvo 740 T6 prosjekt- - Bruksbilen: Volvo 940LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abarth racing Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 ja faan den rusta er noe driit.. skulle jeg skifta front nå skulle jeg hatt på 960 fronten, syns den er penest. naboen her holder på å setter på det på 740in sin nå. han sveisa i allefall over frontplata i fra en 960, så da passer jo lykter å grill, fangeren er jo ikke lik i de festene inni der så de måtte sveises om. skjærmene passa sånn ca, men måtte borre nye skruehull mener jeg.. og panseret er vel det som er det vanskeligste tror jeg? det er i allefall det jeg vet?..:P Siter audi a6 1,8t avant 99 bruksbil...volvo 740turbo diesel motorbytte lakk sladdebil nå med b230fk...vw golf3 92 ...fiat ritmo abarth 130tc86 oppussing...volvo 740b230fk,ms2..solgt desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chall Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 jepp, panseret er nok det værste. Det går helt opp til frontruta, uten den "plata" i mellom panser og rute.. tenker jeg bruker 940 panser på det, om jeg skal ha 960 front :) har handla noe 940 interiør i dag:) Siter -Volvo 740 T6 prosjekt- - Bruksbilen: Volvo 940LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abarth racing Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 jepp, panseret er nok det værste. Det går helt opp til frontruta, uten den "plata" i mellom panser og rute.. tenker jeg bruker 940 panser på det, om jeg skal ha 960 front :) har handla noe 940 interiør i dag:) okå åssen passer 940 panseret med 960 lyktene a? sånn så det ikke blir non store gløpper lissom:.. svart interiør da ell? skulle jeg hatt å for mitt er grått å helt utslitt. blir vel et par racingstoler fremme å trekke om det bak tenker jeg..:P Siter audi a6 1,8t avant 99 bruksbil...volvo 740turbo diesel motorbytte lakk sladdebil nå med b230fk...vw golf3 92 ...fiat ritmo abarth 130tc86 oppussing...volvo 740b230fk,ms2..solgt desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chall Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 okå åssen passer 940 panseret med 960 lyktene a? sånn så det ikke blir non store gløpper lissom:..svart interiør da ell? skulle jeg hatt å for mitt er grått å helt utslitt. blir vel et par racingstoler fremme å trekke om det bak tenker jeg..:P hehe, tror 940 panseret skulle passe tålig bra.. for ogsp 960 panseret er ganske "firkanta" det også vett :) hehe, er vel lengden som er den største forskjellen.. ja, svart interiør fra 940 :) og skal til å gnikke og gnu på T6'en i morra :) har også tenkt på racingstoler. hvis du vil ha svart interiør, kan du også prøve å bruke "vinyl-lakk" på dørsider osv.. i og med at dem er mjuke og polstra.. da må du bare passe på å få avfetta skikkelig ,for det greiene der er som regel satt inn med no drit :P hehe :):thumb Siter -Volvo 740 T6 prosjekt- - Bruksbilen: Volvo 940LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abarth racing Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 hehe, tror 940 panseret skulle passe tålig bra.. for ogsp 960 panseret er ganske "firkanta" det også vett :) hehe, er vel lengden som er den største forskjellen.. ja, svart interiør fra 940 :) og skal til å gnikke og gnu på T6'en i morra :) har også tenkt på racingstoler. hvis du vil ha svart interiør, kan du også prøve å bruke "vinyl-lakk" på dørsider osv.. i og med at dem er mjuke og polstra.. da må du bare passe på å få avfetta skikkelig ,for det greiene der er som regel satt inn med no drit :P hehe :):thumb ja stemmer de:P dørsidene er svarte, men dem skal kansje bygges om etter hvert, er bare setene som er grå. når har du planer om å være færdig med bilen din a? blir gromt med 6er da;) Siter audi a6 1,8t avant 99 bruksbil...volvo 740turbo diesel motorbytte lakk sladdebil nå med b230fk...vw golf3 92 ...fiat ritmo abarth 130tc86 oppussing...volvo 740b230fk,ms2..solgt desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chall Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 ja stemmer de:P dørsidene er svarte, men dem skal kansje bygges om etter hvert, er bare setene som er grå. når har du planer om å være færdig med bilen din a? blir gromt med 6er da;) hehe, takker :) er ikke ofte man er borti en trimma Volvo T6 motor, og er jævlig grei lyd i de jeg har sett:) hvis du søker på streetfire.net og skriver "T6", er det en 240 som er rå der.. med T6.. har jævlig mye jobb foran meg, så jeg veit ikke helt :P tror ikke den blir ferdig med det første, så hvis jeg får lappen før den er ferdig, blir det til å kjøpe en risig herjevogn å bruke opp i mellomtia:cheers: .. Siter -Volvo 740 T6 prosjekt- - Bruksbilen: Volvo 940LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abarth racing Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 hehe, takker :) er ikke ofte man er borti en trimma Volvo T6 motor, og er jævlig grei lyd i de jeg har sett:) hvis du søker på streetfire.net og skriver "T6", er det en 240 som er rå der.. med T6.. har jævlig mye jobb foran meg, så jeg veit ikke helt :P tror ikke den blir ferdig med det første, så hvis jeg får lappen før den er ferdig, blir det til å kjøpe en risig herjevogn å bruke opp i mellomtia:cheers: .. feet lyd i den:D fløtta seg greit å. er bare å stå på så blir u nok ferdig;) har en anna 740 jeg å i tilfelle jeg ikke blir ferdig, noe som det ikke ser ut som jeg gjør men.. får se.:P Siter audi a6 1,8t avant 99 bruksbil...volvo 740turbo diesel motorbytte lakk sladdebil nå med b230fk...vw golf3 92 ...fiat ritmo abarth 130tc86 oppussing...volvo 740b230fk,ms2..solgt desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740tic Skrevet Februar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2007 fått fyr i motoren enda a..?:P Siter 1986 Volvo 740 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abarth racing Skrevet Februar 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2007 nei, den jævla hauen harnte tenkt å starte gett. skal prøve å bytte tenningsboksen nå men om ikke det hjelper vet jeg ikke hva d kan være gett. da må d nesten bli datasprut:D Siter audi a6 1,8t avant 99 bruksbil...volvo 740turbo diesel motorbytte lakk sladdebil nå med b230fk...vw golf3 92 ...fiat ritmo abarth 130tc86 oppussing...volvo 740b230fk,ms2..solgt desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg