Gå til innhold

abarth racing:volvo 740 b230FK+MS2

Ranger emnet


abarth racing

Anbefalte innlegg

  • Svar 214
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

nei har ikke fått til dysene gett. skal bare sende av gårde bilen til lakkering nå når jeg er ferdig så skal jeg kjøpe meg datasprut av noe slag.

først syregrunning på bart metall, så fyllergrunning på resten.

;)

audi a6 1,8t avant 99 bruksbil...volvo 740turbo diesel motorbytte lakk sladdebil nå med b230fk...vw golf3 92 ...fiat ritmo abarth 130tc86 oppussing...volvo 740b230fk,ms2..solgt desverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldig kult prosjekt:) denne blir nok veldig fin:) får håpe den starter i dag da *krysser figra* har du tenkt på hva slags fjører og dempere du skal ha eller?:)

 

ja får håpe det:P skal ut å prøve nå strax tenkte jeg så får vi se:P skal ha bilstein dempere å lesjøfors fjører som blir litt kappa. hvis ikke jeg får råd til coilovers da:D

audi a6 1,8t avant 99 bruksbil...volvo 740turbo diesel motorbytte lakk sladdebil nå med b230fk...vw golf3 92 ...fiat ritmo abarth 130tc86 oppussing...volvo 740b230fk,ms2..solgt desverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morn :) fått fyra motoren eller? grunninga di ser fin ut, tenkte jeg skulle gjøre det samme, og sende den vekk til en kompis som skal lakke :) kan hende jeg tar motorrommet sjøl. driver for tia å prøver å få tak i ei Getfrag 280 kasse, for å begynne å tilpasse den, så jeg kan få i motoren snart :P venter også på bånnpanne ++ fra sverige. blir nesten litt ivrig for å få bilen på veien, nå som det er vår :) men som sagt, ser bra ut :)

-Volvo 740 T6 prosjekt-

- Bruksbilen: Volvo 940LT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morn :) fått fyra motoren eller? grunninga di ser fin ut, tenkte jeg skulle gjøre det samme, og sende den vekk til en kompis som skal lakke :) kan hende jeg tar motorrommet sjøl. driver for tia å prøver å få tak i ei Getfrag 280 kasse, for å begynne å tilpasse den, så jeg kan få i motoren snart :P venter også på bånnpanne ++ fra sverige. blir nesten litt ivrig for å få bilen på veien, nå som det er vår :) men som sagt, ser bra ut :)

 

hehe, nei ikke fyran enda, rakk ikke prøve i dag, måtte lese til teoriprøva, ska tan i mørn. er egentlig bare cash som mangler ellers skulle jeg blitt ferdig lenge før det her. ja må kjøre med org kasse så lenge jeg, må bare ha ny clutsh, kommer nok ikke til å holde så lenge men:P ja jeg har ikke så stor arb. lyst om dan men, på skolen å skrur hele dan å så rett hjem å pusse er ikke så fristende, hadde kansje hjulpet på motivasjon om den hadde starta. er egentlig bare å grunne dørene igjen før jeg skal sende den av gårde men. å pusse ned resten. menmen

audi a6 1,8t avant 99 bruksbil...volvo 740turbo diesel motorbytte lakk sladdebil nå med b230fk...vw golf3 92 ...fiat ritmo abarth 130tc86 oppussing...volvo 740b230fk,ms2..solgt desverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, kjedelig å bare sitte å gnikke og gnu,. men du får igjen for det når du ser bilen ferdig lakkert da :) sliper du filler grunninga litt ned også eller? aner ikke hvor mye orb bakaksjelen tåler, men har tenkt å kjøre på den foreløpig :P ryker det så ryker det, hehe.

-Volvo 740 T6 prosjekt-

- Bruksbilen: Volvo 940LT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, kjedelig å bare sitte å gnikke og gnu,. men du får igjen for det når du ser bilen ferdig lakkert da :) sliper du filler grunninga litt ned også eller? aner ikke hvor mye orb bakaksjelen tåler, men har tenkt å kjøre på den foreløpig :P ryker det så ryker det, hehe.

 

ja blir nok bra når den er ferdig. j må slipe ned fillern for den blir jo helt ruglete når man legger den på, så pusser man den helt slett så kan man lakkere. om du setter in truetrac i bakakselen holder den nok en stund:D

audi a6 1,8t avant 99 bruksbil...volvo 740turbo diesel motorbytte lakk sladdebil nå med b230fk...vw golf3 92 ...fiat ritmo abarth 130tc86 oppussing...volvo 740b230fk,ms2..solgt desverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår