Chall Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Åssen går det med 740'n? :D Siter -Volvo 740 T6 prosjekt- - Bruksbilen: Volvo 940LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abarth racing Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 nei den er lik som før gett. og har fortsatt ikke løst å starte:P får se hva jeg finner på. Siter audi a6 1,8t avant 99 bruksbil...volvo 740turbo diesel motorbytte lakk sladdebil nå med b230fk...vw golf3 92 ...fiat ritmo abarth 130tc86 oppussing...volvo 740b230fk,ms2..solgt desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 sett fyr på'n martin.... tar med tenningshjerne tel mandan jeg. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abarth racing Skrevet Mars 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 grunna litt. :D:P Siter audi a6 1,8t avant 99 bruksbil...volvo 740turbo diesel motorbytte lakk sladdebil nå med b230fk...vw golf3 92 ...fiat ritmo abarth 130tc86 oppussing...volvo 740b230fk,ms2..solgt desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Fått til det med dysene eller? Hva slags grunning bruker du? Bra prosjekt dette :) Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abarth racing Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 nei har ikke fått til dysene gett. skal bare sende av gårde bilen til lakkering nå når jeg er ferdig så skal jeg kjøpe meg datasprut av noe slag. først syregrunning på bart metall, så fyllergrunning på resten. ;) Siter audi a6 1,8t avant 99 bruksbil...volvo 740turbo diesel motorbytte lakk sladdebil nå med b230fk...vw golf3 92 ...fiat ritmo abarth 130tc86 oppussing...volvo 740b230fk,ms2..solgt desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 skal jeg ta med tenningshjernen som jeg har glemt i ei uke i mårra så du kan prøve den??? Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abarth racing Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 ja kan jo altids prøve men. tviler på at det hjelper. Siter audi a6 1,8t avant 99 bruksbil...volvo 740turbo diesel motorbytte lakk sladdebil nå med b230fk...vw golf3 92 ...fiat ritmo abarth 130tc86 oppussing...volvo 740b230fk,ms2..solgt desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stefan.v Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 veldig kult prosjekt:) denne blir nok veldig fin:) får håpe den starter i dag da *krysser figra* har du tenkt på hva slags fjører og dempere du skal ha eller?:) Siter MITT 240 TURBO PROSJEKT: http://forum.volvoforum.no/viewtopic.php?t=5284 Volvo Performance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abarth racing Skrevet Mars 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 veldig kult prosjekt:) denne blir nok veldig fin:) får håpe den starter i dag da *krysser figra* har du tenkt på hva slags fjører og dempere du skal ha eller?:) ja får håpe det:P skal ut å prøve nå strax tenkte jeg så får vi se:P skal ha bilstein dempere å lesjøfors fjører som blir litt kappa. hvis ikke jeg får råd til coilovers da:D Siter audi a6 1,8t avant 99 bruksbil...volvo 740turbo diesel motorbytte lakk sladdebil nå med b230fk...vw golf3 92 ...fiat ritmo abarth 130tc86 oppussing...volvo 740b230fk,ms2..solgt desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chall Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 morn :) fått fyra motoren eller? grunninga di ser fin ut, tenkte jeg skulle gjøre det samme, og sende den vekk til en kompis som skal lakke :) kan hende jeg tar motorrommet sjøl. driver for tia å prøver å få tak i ei Getfrag 280 kasse, for å begynne å tilpasse den, så jeg kan få i motoren snart :P venter også på bånnpanne ++ fra sverige. blir nesten litt ivrig for å få bilen på veien, nå som det er vår :) men som sagt, ser bra ut :) Siter -Volvo 740 T6 prosjekt- - Bruksbilen: Volvo 940LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abarth racing Skrevet Mars 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 morn :) fått fyra motoren eller? grunninga di ser fin ut, tenkte jeg skulle gjøre det samme, og sende den vekk til en kompis som skal lakke :) kan hende jeg tar motorrommet sjøl. driver for tia å prøver å få tak i ei Getfrag 280 kasse, for å begynne å tilpasse den, så jeg kan få i motoren snart :P venter også på bånnpanne ++ fra sverige. blir nesten litt ivrig for å få bilen på veien, nå som det er vår :) men som sagt, ser bra ut :) hehe, nei ikke fyran enda, rakk ikke prøve i dag, måtte lese til teoriprøva, ska tan i mørn. er egentlig bare cash som mangler ellers skulle jeg blitt ferdig lenge før det her. ja må kjøre med org kasse så lenge jeg, må bare ha ny clutsh, kommer nok ikke til å holde så lenge men:P ja jeg har ikke så stor arb. lyst om dan men, på skolen å skrur hele dan å så rett hjem å pusse er ikke så fristende, hadde kansje hjulpet på motivasjon om den hadde starta. er egentlig bare å grunne dørene igjen før jeg skal sende den av gårde men. å pusse ned resten. menmen Siter audi a6 1,8t avant 99 bruksbil...volvo 740turbo diesel motorbytte lakk sladdebil nå med b230fk...vw golf3 92 ...fiat ritmo abarth 130tc86 oppussing...volvo 740b230fk,ms2..solgt desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chall Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 ja, kjedelig å bare sitte å gnikke og gnu,. men du får igjen for det når du ser bilen ferdig lakkert da :) sliper du filler grunninga litt ned også eller? aner ikke hvor mye orb bakaksjelen tåler, men har tenkt å kjøre på den foreløpig :P ryker det så ryker det, hehe. Siter -Volvo 740 T6 prosjekt- - Bruksbilen: Volvo 940LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abarth racing Skrevet Mars 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 ja, kjedelig å bare sitte å gnikke og gnu,. men du får igjen for det når du ser bilen ferdig lakkert da :) sliper du filler grunninga litt ned også eller? aner ikke hvor mye orb bakaksjelen tåler, men har tenkt å kjøre på den foreløpig :P ryker det så ryker det, hehe. ja blir nok bra når den er ferdig. j må slipe ned fillern for den blir jo helt ruglete når man legger den på, så pusser man den helt slett så kan man lakkere. om du setter in truetrac i bakakselen holder den nok en stund:D Siter audi a6 1,8t avant 99 bruksbil...volvo 740turbo diesel motorbytte lakk sladdebil nå med b230fk...vw golf3 92 ...fiat ritmo abarth 130tc86 oppussing...volvo 740b230fk,ms2..solgt desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chall Skrevet Mars 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 passer det rett i a? :) ca pris? Siter -Volvo 740 T6 prosjekt- - Bruksbilen: Volvo 940LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg