Gå til innhold

abarth racing:volvo 740 b230FK+MS2

Ranger emnet

abarth racing

Anbefalte innlegg

• Svar 214
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

lenge til de kommer litt lakk på bilen? motor rom osv?

skal du lakkere sjøl eller?

skal bare sette på andre kanalen først. så lakker jeg bak i,å i motorrom.

utvendig hvet jeg ikke om jeg skal lakke sjøl enda. men d får vi se..

vet du om det er noen steder inni bilen som syns når alle lister å sånn er på så jeg får lakka der å?

audi a6 1,8t avant 99 bruksbil...volvo 740turbo diesel motorbytte lakk sladdebil nå med b230fk...vw golf3 92 ...fiat ritmo abarth 130tc86 oppussing...volvo 740b230fk,ms2..solgt desverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal bare sette på andre kanalen først. så lakker jeg bak i,å i motorrom.

utvendig hvet jeg ikke om jeg skal lakke sjøl enda. men d får vi se..

vet du om det er noen steder inni bilen som syns når alle lister å sånn er på så jeg får lakka der å?

ja okej..trur ikkje de er nåke som syns, men villa lakkert litt innom dør karmane og de der også, og litt innom framruta å bakruta.

General-Aasen

Stolt volvo eiger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja okej..trur ikkje de er nåke som syns, men villa lakkert litt innom dør karmane og de der også, og litt innom framruta å bakruta.

okå thanks. får kansje lakka i løpet av helga hvis jeg får satt på andre kanalen å skaffa herder. så da blir d vel inn med motor håper jeg

audi a6 1,8t avant 99 bruksbil...volvo 740turbo diesel motorbytte lakk sladdebil nå med b230fk...vw golf3 92 ...fiat ritmo abarth 130tc86 oppussing...volvo 740b230fk,ms2..solgt desverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så senking blir d første som skal på etter den er godkjent tenker jeg..

Nei nei nei, få på godkjent senkesett og godkjenn bilen med det samtidig som du godkjenner motoren, så har du strøkent vognkort og ;) Og så kan du "justere" videre på høyden hvis du føler at du må, god sjanse for at du slipper mas i kontroller når du har godkjent senket bil.. Få stemplet felgene hvis du har de klar og..

Har du bestemt deg for utseendet på bilen? Tror ikke du har skrevet noe om det..? Tenker på front, baklykter, hjul, farge på lister,, blinklys, høyde osv.. Regner med du skal ha 740-fronten siden du nevnte addonlister..

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei nei, få på godkjent senkesett og godkjenn bilen med det samtidig som du godkjenner motoren, så har du strøkent vognkort og ;) Og så kan du "justere" videre på høyden hvis du føler at du må, god sjanse for at du slipper mas i kontroller når du har godkjent senket bil.. Få stemplet felgene hvis du har de klar og..

Har du bestemt deg for utseendet på bilen? Tror ikke du har skrevet noe om det..? Tenker på front, baklykter, hjul, farge på lister,, blinklys, høyde osv.. Regner med du skal ha 740-fronten siden du nevnte addonlister..

skal ha nye dempere og senkesett som skal godkjennes, men har ikke råd til d nå. lite cash å tjene på skola seh.

blir nok 740 fronten ja skal ha add on fram og se om ikke jeg skaffer resten å. tenkte å skaffe nye baklyktene med hvitblink og hvite fremme og siden. blir nok noen 17(18)" felger å når jeg begynner å jobbe å får penger. listene blir svart matt. og prøve å fån passe lav. går i allefall ikke med org.høyde. så skal jeg sote rutene bak mulig de fremme og. noe mer har jeg ikke tenkt over d. får vel se med tia:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser meget bra ut dette. Ville gått for 940 fronten om jeg var deg. er så mye penere. blir nesten en 940 da, med dashen i tillegg :) den er også mye penere enn 740 dashen etter min mening.

Nissan Primera SRi 1996

X-BMW 520i 1991 X-Volvo 745 GLT 16v 1990 X-Volvo 360 STING 1988 X-Volvo 740 GL 1986 X-Volvo 245 gl 1991

Lenke til kommentar
Del på andre sider