Gå til innhold

abarth racing:volvo 740 b230FK+MS2

Ranger emnet


abarth racing

Anbefalte innlegg

Update !!!!!!! :)

egentlig ikke stort å oppdatere om da jeg prøver å forstå meg på elnett å driit. men i allefall funker lysa fremme og blink fremme og d lyser å bærer seg i dashen:P elektro er ikke min sterke side gett så d går smått og trått:::

audi a6 1,8t avant 99 bruksbil...volvo 740turbo diesel motorbytte lakk sladdebil nå med b230fk...vw golf3 92 ...fiat ritmo abarth 130tc86 oppussing...volvo 740b230fk,ms2..solgt desverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 214
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jepp funker fint det. mulig d blir litt mye ja. kan hende jeg lar d være med d første å. å tar d etter hvert muligens. thanks

 

Hadde jeg vært deg hadde jeg driti i å lakkere topplokk og trykkrøra blåe og heller gått for chrome. Det passer utrolig godt sammen med den der blåfargen :)

 

Så en annen her på forumet som hadde høyglanspolert topplokket, ble meget bra :thumb

Too much power is never enough!

[ ] '67 Buick Skylark

[ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt

[x] Volvo 142 '71 - Solgt :(

[x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er nok startsperre i den boksen din ja;)

turboperformance selger vikingchip til 300 hk, 2500 kr ;)

 

lykke til vidre :)

d er d ja. mulig derfor den ikke drar rundt, hehe. må bare skaffe meg jobb nå så skal jeg vel få skaffa en chip til den. men den chipen der må man vel ha større lmm og dyser å sånt da vel?. får se litt påt.

audi a6 1,8t avant 99 bruksbil...volvo 740turbo diesel motorbytte lakk sladdebil nå med b230fk...vw golf3 92 ...fiat ritmo abarth 130tc86 oppussing...volvo 740b230fk,ms2..solgt desverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært deg hadde jeg driti i å lakkere topplokk og trykkrøra blåe og heller gått for chrome. Det passer utrolig godt sammen med den der blåfargen :)

 

Så en annen her på forumet som hadde høyglanspolert topplokket, ble meget bra :thumb

ok, har tenkt på å polere d å. kan få en kammerat til å glassblåse vekk lakken først så er d jo bare å pusse til krampa tar en:

audi a6 1,8t avant 99 bruksbil...volvo 740turbo diesel motorbytte lakk sladdebil nå med b230fk...vw golf3 92 ...fiat ritmo abarth 130tc86 oppussing...volvo 740b230fk,ms2..solgt desverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var ute å sku sette på girkasse her i stad men d gikk jo seff ikke. de tenna inni lamellen passa ikke på kassa så da må jeg enten ha ny lamell somm passer eller en m90 kasse eller no, men d er jo så jævla dyrt så får se.

girkasse.jpg

tok non bilder fremme i motorrom og. har å fått starter te å gå så skulle hatt på kassa å sett om d gnistra å litt sånn men neida;/

m1.jpg

m2.jpg

m3.jpg

m4.jpg

audi a6 1,8t avant 99 bruksbil...volvo 740turbo diesel motorbytte lakk sladdebil nå med b230fk...vw golf3 92 ...fiat ritmo abarth 130tc86 oppussing...volvo 740b230fk,ms2..solgt desverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å bruke svinghjul fra elde FT og org kassa di? hvis det er massesvinghjul på den du har, så passer ikke m45-46 og 47 kassa på den.

hmm jeg har det svinghjulet med masse høl i? men preka med en å han sa d skulle passe om jeg bytta clutsh.

audi a6 1,8t avant 99 bruksbil...volvo 740turbo diesel motorbytte lakk sladdebil nå med b230fk...vw golf3 92 ...fiat ritmo abarth 130tc86 oppussing...volvo 740b230fk,ms2..solgt desverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja.. kjære nabo... lurer på om du får starta snart jeg?

jeg kan polere trykkrøra dine etter glassblåsing til og med.. så lenge de er av alu.. det jeg har som du skal kjøpe er av alu i hvertfall!

hehe, er alu ja

audi a6 1,8t avant 99 bruksbil...volvo 740turbo diesel motorbytte lakk sladdebil nå med b230fk...vw golf3 92 ...fiat ritmo abarth 130tc86 oppussing...volvo 740b230fk,ms2..solgt desverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår