Gå til innhold

Vanlig pris på brukt bensintank

Ranger emnet

Wibla

Anbefalte innlegg

Jeg betalte 550 for min for ca 1,5 mnd siden. Tror mekonomen har til under 2000 (merk; tror). Ville heller anbefalt å kjøpe en ny. Er ikke sikkert at den du får fra høgeren er så mye bedre enn den du har:(

I am really not an violent man, but I think I have to kill someone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by svein

Jeg betalte 550 for min for ca 1,5 mnd siden. Tror mekonomen har til under 2000 (merk; tror). Ville heller anbefalt å kjøpe en ny. Er ikke sikkert at den du får fra høgeren er så mye bedre enn den du har:(

Tenkte på det.. var på mazda i sannidal og spurte, og der skulle de ha den nette sum av 5500 for å bytte tilførselsrør og tank .. tanken alene kosta 3000kr eller deromkring.. blir fort stivt da.. tjener jo heller lite nå om dagen og.. well

Edit:

Får se utover, har ikke så lyst til å kjøre med lekk tank om vintern, selv om det visstnok er farligere på sommern ( bensindamp osv ) .. ikke at jeg skal påstå at drivstoffteknikk er min sterke side :D

- 1988 Mazda 626 2.0i-16 4ws

x 1987 Mazda 626 GLX 2.0L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Wibla

Tenkte på det.. var på mazda i sannidal og spurte, og der skulle de ha den nette sum av 5500 for å bytte tilførselsrør og tank .. tanken alene kosta 3000kr eller deromkring.. blir fort stivt da.. tjener jo heller lite nå om dagen og.. well

Edit:

Får se utover, har ikke så lyst til å kjøre med lekk tank om vintern, selv om det visstnok er farligere på sommern ( bensindamp osv ) .. ikke at jeg skal påstå at drivstoffteknikk er min sterke side :D

Betaøte 1100 for min Polo tank på Torshov. Bare 42 Liters tank da......

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg forstår meg ikke helt på det. Har har bil/biler i ca 1 år. På listen står Mk1 CRX og 86 mod Sierra.. + min nåværende E30 325.

Av de bilene er det faktisk Bmwen jeg får billigest deler til. Og da kjøper jeg de på Bmw merkeverkstedet.. blir ca 25-30% på mekonomen / AIS osv..

Trodde at tysker deler var dyrere enn japsedeler og da spesielt BMW/Merce deler....

Underlig verden vi lever i ikkesant?drunk drunk drunk drunk

I am really not an violent man, but I think I have to kill someone

Lenke til kommentar
Del på andre sider