DRIFTR Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 hvordan finner jeg ut hvilken ps2 version jeg har??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Det står bak på maskinen, SCPH....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRIFTR Skrevet Juni 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 ja men det står ikke om det er v4 eller om det er 30/40 bios.. noen som har peiling på det her?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Hvilket SCPH nr har den da?? Er det den nye lille PsTwo så må den åpnes for å finne versjon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRIFTR Skrevet Juni 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 jeg har den store typen(gamle) og nummeret er SCPH 39004 og så står det PAL under.Kan du være snill å finne ut hvilken innstallasjons guide jeg skal se på?jeg har ps2 duo 3 modchip!http://www.duomodchip.com/english/main.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Som du ser på bildene til v4 gap bios og no gap bios, så ligger forskjellene på bilde 4, og der kan du sammenligne med din ps2 når du åpner den, de resterende bildene har samme tilkoblings punkter på begge versjoner... Anbefaler deg ikke å lodde inni der hvis du ikke er dreven med loddebolten, da er det bedre å få noen som kan det, til å gjøre det.... Er det noe mere du lurer på, så er det bare å spørre ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRIFTR Skrevet Juni 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Takk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg