legacy Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Dette er vel strengt talt ikke rett sted å poste, men jeg prøver.. P-Huset på lysaker, ved brygga; Er et kombinert hus med betalingsplasser og reserverteplasser. Jeg parkerte i der i går, og oppserverte at det stod et klokkeslett 07-23.. Så jeg betalte for parkering til klokken 23, og flyttet bilen til et annet sted når klokka ble 23. Men når jeg kjørte forbi ved 0030 tiden var ikke p-huset stengt.. Hva mener de egentlig med 07-23? Altså, er det gratis å parkere etter 23? Ulovlig? Kun for de med reserverte plasser? Fant ikke noe info om dette. Håper noen lokalkjente kan hjelpe meg, er nemlig ute å fisker der ganske ofte. På forhånd takk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 lærte du ikke dette når du tok lappen ? tsk =p , det betyr at det kun er avgiftsbelagt mellom 07 og 23 =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
legacy Skrevet Juni 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Joa, men jeg er fortsatt skeptisk=p ingen andre her som kjenner til dette huset? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Er vel bare å lese skiltene der inne? Står det avgift 07-23 betyr det at du kan stå gratis fra 23-07 neste dag. Er det reservert, står det skiltet. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg