vanmastern Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 har ei knaking i forstillinga mi, bila er en 1999 mod passat tdi. stv. av og til også når jeg tar løs i lyskryss etc. ubehaglig, bila har vært inne på naf og møller uten at feil er funnet, men slår meg ikke til ro med dette. hva kan være galt???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hissig_Pannekake Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 bare og sette igang og bytte bærearmer det... 8 stykk av de på disse bilene!! eller kanskje endeledd, stabstagledd... er jo kjent som multiknirk disse forstillingene... leste et sted at møller dekket dette på garanti hvis bilen har gått under 100 000km Siter 2010 VW Scirocco X 2010 Passat CC Carat X 2009 VW Tiguan X 2009 VW Passat highline dsg X 2009 Golf 6 TSI X 2008 BMW 318d x 2008 BMW 118d and the list goes on Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_madness Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 bestill forsterka sett med en gang...koster ca 5000 norske kroner i sverige!! Siter Mmmm....Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vanmastern Skrevet Juni 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 synes dette er rart da både naf og møller ikke finner noe feil, naf fant ei opphengskule og noe anna som ble skiftet på garantien, men lyden er irritabel og når dem ikke finner feil, hva ska jeg da man gjøre???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 hehe, skifta en del der forrige år.. og nå er jaggu meg lyden tilbake :). 1 år senere. Men men, heldigvis ikke den dyreste delen å bytte, men mye dritt arbeid da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 Var det kuleledd? :wonder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vanmastern Skrevet Juli 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 drittlei hele bila for tiden at jeg har søkt om og få hevet kjøpet, siste dem skifta nå hva turboen. men knakinga irritere meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg