CalibR Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Noen som vet om innmaten i Opel Rekord 2.2i bakaksel med diff.brems er den samme som Manta Gsi? Eller passer den overens med manta akslingen? Tenker da på str med kronhjul og sånt.. Spør for en kammerat. Mvh CalibR Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 hvis akselen kommer fra en 2.2i Sedan så er den lik, stasjonsvogna har større. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianG Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Sporer kansje litt av nå men er alle bakakslinger fra 2,2i med diff.brems? hvis ikke hvordan kan jeg se om den er med eller uten sperre? Siter 86" 740tic + diverese herje og bilcrossbiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gandi Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 StianG: nei alle er ikke me diff.brems ... men vis du åpner en akslin å d første du ser er et stort tanhjul som er fem seks cm bret å så er d en sperre du da ser på ... viss d ikke er en sperre har du da ikke d store tanhjule mener jeg ... men har du en tanhjulsperre vet jeg ikke helt va du skal se etter ... kan ordne deg bilde av en sperre vis d er nødvendig :) Å du CalibR: innmaten fra 2.2i passer rett inn i manta gsi sperra ... men mener du må bruke stikkakslingene som sår på bakstelle ... men d er en hel del med arbeid å fløtte over ... snakka med en kjening som er go man på d der å han kunne gjøre d for meg ... men d kom til å ta fire fem timer ... da skulle han gjøre d svart :) Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gandi Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Sporer kansje litt av nå men er alle bakakslinger fra 2,2i med diff.brems? hvis ikke hvordan kan jeg se om den er med eller uten sperre? var litt snar sist når jeg ga deg råd ... vis d står SPEZIALOL bake på diff.hus lokket atme nivåpluggen så er d 100% sikkert at d er en sperre ... vis ikke er d ikke en sperre. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 må jo nesten sandblåse lokket for å se at det står "spezialöl" da. tannhjul sperre til denne bilen er det meg bekjent bare Quaife som lager, og jeg tviler sterkt på at dette er noe en snubler over. Har ikke hørt om noen i Norge som har kjøpt denne til Opel rwd. Trenger ikke å bruke stikkakslene fra Rekord om du finner en sedan aksel. Rekord CD, og gjerne med automat har oftere diffbrems enn andre om du skal lete på huggern. Skal du bruke diffbrems fra rekord 2.2 stv trenger du tilhørende stikkaksler, men da er det også mye annet som må gjøres. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gandi Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 :thumb neida d e ikke nødvendi ... man ser d veldi lett om d står "spezialöl" der ... d e ikke no problem Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 ser du endel små drev inni der så er det ikke sperre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 ser du endel små drev inni der så er det ikke sperre. ser du en del drev inni der, så sveis dem sammen SÅ er det sperre..haha:pray :crazysant Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 stemmer ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gandi Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 ser du en del drev inni der, så sveis dem sammen SÅ er det sperre..haha:pray :crazysant :offtopic :chairshot :ex_machin dukenukem det var da vel virkeli diff.brems han sporte om å ikke sperre. det er jo noe helt annet en d du snakker om. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 sperre er det jo ikke noe som heter på disse bilene før du fyrer opp sveiseapparatet. ikke noe å fly av hektene for Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gandi Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 dukenukem sperre er det jo ikke noe som heter på disse bilene før du fyrer opp sveiseapparatet.ikke noe å fly av hektene for er ikke meningen å ta lieve av dæ på dnna måten. men d va jo akurat d han der karn bynte å bable om ... hadde æ vært intrisert i sperra så ville æ vel heller ha sport om noen som hadde brei å lang erfaring innenfor sveising :thumb Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg